Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes det er en gjenganger at folk som spiller tennis er det. Her på Nordtrand er det ihvertfall en gjenganger at de som har sleik,pannebånd. rik advokatpappa osv alltid spiller tennis og de heter alltid carl aksel(axel), carl fredrik osv.
The Kitten Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Jeg synes det er en gjenganger at folk som spiller tennis er det. Her på Nordtrand er det ihvertfall en gjenganger at de som har sleik,pannebånd. rik advokatpappa osv alltid spiller tennis og de heter alltid carl aksel(axel), carl fredrik osv. alle tennisspillere er slik.
Jens Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 Ha ha... Jeg spiller tennis og heter ikke Carl...
Gjest tennisvenn Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Ha ha... Jeg spiller tennis og heter ikke Carl... Venninnen min heter heller ikke det, men spiller tennis det gjør hun...
ToveM Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Min eldste sønn spilte tennis da han var yngre, men han er hverken soss eller heter Carl eller noe. Men siden det er, eller i alle fall var en forholdsvis dyr sport så kan det vel kanskje være noe i det. for Mange år siden betalte vi her i alle fall rundt 2000,- for en termin, trening 2 dager i uken(ca 4 mnd) i forhold til den mellomste her som nå spiller squash og betaler 800,- for et helt år,
Mona-Lisa Skrevet 15. februar 2009 #6 Skrevet 15. februar 2009 ikke alle som spiller tennis er sosser nei, men skjønner ganske godt hva du mener
Gjest MissBella Skrevet 15. februar 2009 #7 Skrevet 15. februar 2009 Ha ha... Jeg spiller tennis og heter ikke Carl... Jeg har også spilt tennis og heter heller ikke Carl. Men jeg skjønner hva du mener med sosser og sånn.. Noen er kanskje det.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #8 Skrevet 15. februar 2009 Tennis var en sport for de få tidligere, akkurat som golf. Det var dyrt å spille tennis fordi det var en del regler som måtte følges med tanke på utstyr og påkledning, bane måtte leies, medlemsskap i tennisklubb osv... derfor ble det til at det var flest pengesterke som spilte tennis.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #9 Skrevet 15. februar 2009 Hva med bdminton, er det like sossete?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #10 Skrevet 15. februar 2009 Tennis er ikke en sport for sosser noe mer enn fotball er en sport for idioter.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #11 Skrevet 15. februar 2009 Jeg kjenner et par som heter Anja og Ronny og de spiller tennis...selv om de går på sosialen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå