Gjest HeiHeiPasta Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Som tittelen antyder, så har jeg fått nok av kvinner over 30 med barn. Slike kvinner er stokk konservative, har ingen form for humor, er pripne, selvhøytidelig, rynker på nesa, og er stort sett bare opptatt av den jævla ungen sin, samt å forsvare konvensjoner som er opplest og vedtatt. Jeg hater slike kvinner, og syns det er synd at slike folk i det hele tatt får være i jobb pr idag, stakkars de som får slike kvinner som sjefer.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Så når de er 28 er det ok, og når de er 41 og har et barn på fem år så er det også ok?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Okelidokeli. Selv synes jeg det er kvinner på rundt 40 år som er de verste, de er sure, grinete, uhøflige, stressa, slitne, ser ut som har PMS og den verste jobben i verden samt en jævla latsabb til mann og en haug med grinete unger som aldri gjør det de skal... Sikkert ikke så langt fra sannheten, heller. ;-)
EmmaW Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 ...og jeg synes at bitre små mennesker som må spy sin edder og galle utover internett er tapere uten fremtid som sikkert er både stygge og feite i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå