Silfen Skrevet 1. juli 2003 #21 Del Skrevet 1. juli 2003 :klaske panne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2003 #22 Del Skrevet 1. juli 2003 Oj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 1. juli 2003 #23 Del Skrevet 1. juli 2003 OK, ØHH!!! (Bra valg av nick :blunke:); Hva kaller du det når et barn på tre måneder senkes ned i vann, slippes og deretter holder seg flytende ved hjelp av armer og ben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juli 2003 #24 Del Skrevet 1. juli 2003 OK' date=' ØHH!!! (Bra valg av nick :blunke:); Hva kaller du det når et barn på tre måneder senkes ned i vann, slippes og deretter holder seg flytende ved hjelp av armer og ben?[/quote'] Det barnet har nok tatt svømmetimer. Ops, jeg fikk et anfall av øøøhhhh, hva heter det nå igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH! Skrevet 1. juli 2003 #25 Del Skrevet 1. juli 2003 Vi kaller den babyen " En jævel til å svømme" Skyldes vel at den har gjort det før. Hva skjer egentlig når "vannet går"? Angående ØHH!!, så kommer det av det utrykket jeg fikk når jeg leste enkelte av innleggene her på KG for første gang. Da tenkte jeg at dette vil jeg gjerne prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 1. juli 2003 #26 Del Skrevet 1. juli 2003 huff, får assosiasjoner til ex phil her, ØHHH. Hva med å lese Sofies Verden, der får du svar på mye av det du funderer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Monia Skrevet 1. juli 2003 #27 Del Skrevet 1. juli 2003 Da min lillebror ble født kom iallefall en av legene på sykehuset og demonstrerte noe HAN kalte et instinkt, nemlig at spedbarn vil holde seg veldig hardt fast i alt de får i hendene (han fikk broren min til å gripe tak rundt fingrene sine og løftet ham opp ved hjelp av bare dette (selvfølgelig med en hånd til å ta imot med om noe skulle gå galt))... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH!!! Skrevet 3. juli 2003 #28 Del Skrevet 3. juli 2003 huff' date=' får assosiasjoner til ex phil her, ØHHH. Hva med å lese Sofies Verden, der får du svar på mye av det du funderer på [/quote'] Jostein Gaarder er en morsom fyr. Har tenkt å lese den, men det blir hele tiden utsatt. Tror det er et spørsmål med mange svar egentlig, men morsomt å se at det kan engasjer folk så voldsomt og bastant. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 3. juli 2003 #29 Del Skrevet 3. juli 2003 (Sykt, men har forresten hørt at pedofile utnytter denne refleksfunksjonen hos babyer :evil:) :-? Det trengte jeg ikke å vite!..... Fy så ekkelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ØHH!!! Skrevet 3. juli 2003 #30 Del Skrevet 3. juli 2003 Det trengte jeg ikke å vite!..... Fy så ekkelt! Det pedofile gjør er jo ekkelt uansett. Og kanskje vi egentlig har godt av å få vite slikt...... ikke vet jeg :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Milah Skrevet 3. juli 2003 #31 Del Skrevet 3. juli 2003 Dette synes jeg blir litt meningsløt.. Vi får vel være enige om å være uenige... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå