Gjest bleikingen Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er vinterbrud...og derfor ikke så sommerbrud. Tenkte å ta spraytan to dager før bryllupsdagen(er det passe før forresten?). Bor ikke i Oslo, men skal feire der. Så lurer jeg på om noen fra Oslo kan anbefale en salong i Oslo som er både flinke og ikke så altfor dyre? Er det andre alternativ om jeg ikke bruker spraytan? Selvbruning selvsagt, men synes det lukter så forferdelig. Solarium tar jeg litt nå og da, men jeg får ikke noe fin farge i solarium. Hilsen snehvit, som ønsker seg litt mer farge
VinterBrud09 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 jeg ble ikke fornøyd forrige gang jeg tok spraytan så ville hvertfall ikke gjort det rett før bryllupet!
Gjest vinterbrud09 Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Vel... He he he, han ser søren meg ut som han er i sort/hvitt! Gud bedre, dette var virkelig ikke heldig! Jeg er ikke så ekstrem, tro meg. Har prøvd spray tan og blitt veldig fin, men har kun bedt om å få "ett strøk" slik det ikke blir overveldende mye. Men nå bor ikke jeg i Oslo, så trenger hjelp fra dere Osloboere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå