Pialill Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Detter er produktene jeg sverger til=) Sminke: *ID mineralpudder + sminkekoster *Diorshow - mascara *Guerlain issima precious light, smoothing illuminator - consealer for øynene *Guerlain sheer bronzing powder 01 for blondes (ser aldri orange ut på den lyse huden min=p) *Chanel powder blush 96 caprice (varer i evigheter) *Lacome artliner (våtliner) & Lacome le crayon khol (pen) Hår: Jeg sverger til bedhead produkter:P *Tigi bedhead Girltoys Shine Serum (tar bort all frizz og gjør håret silkemykt) *Dumb blonde shampoo og balsam *Tigi Bedhead head, HARD TO GET - Texturing paste (den beste voksen for langt hår som er laget *Tigi Bead Head Small Talk - thickens, textures & adds volume=) *Tigi Bedhead superstar - blowdrying lotion for fantastisk volum Diverse: *Seaweed serien fra bodyshop *Bodybutter med cocconut fra bodyshop *Burberry London parfyme Oi så mye jeg har... bra jeg ikke har kjøpt det meste selv, ikke akkurat studentprodukter dette... hehe... men masse som finnes billig på nettet;)
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Kosmetikk: Diorshow blackout maskara Cliniderm pure & clean renseskum/sminkefjerner Mineralsminke fra maybelline (er faktisk bra, andre mineralsminker gir meg kviser.. til og med Id) Dekkstift fra rimmel (billig og bra og tetter ikke huden) Dove selbruningskrem Parfymer: Dior addict 2 Versace bright crystal Babyphat golden goddess With love hilary duff Wrapped with love Hilary duff Escada pacefic paradise Hår: Tigi bedhead Dumb blonde leave in creme Strong sexy hair shampo, balsam og kur Hårfarge: Loreal preference
Gjest Jåla Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Hudpleie: Jan Marini bioglycolic cleanser Jan marini c esta serum Jan Marini bioglycolic bioclear cream Jan Marini A factor plus Jan Marini antioxidant face protectant Jan Marini skin zyme Hår: Tigi catwalk shampoo/ balsam Tigi catwalk curl rock styling cream Kropp: Diverse.. forseatt på leting etter en god bodylotion. Bruker nå en fra bodyshop og en fra declare.. Sminke: Youngblood foundation Oriflame solpudder Øyenskygge fra max factor Lancome eyeliner Lancome mascara / max factor masterpiece max Youngblodd rouge tangier og sherbet Helena Rubenstein concealer Hmm... Ble endel dette gitt..
missLynch Skrevet 13. februar 2009 #4 Skrevet 13. februar 2009 Får mye bra tips her Noen av mine favoritter: Loreal 'true match minerals' pudder/foundation YSL 'Touche Eclat' concealer Max Factor 'Masterpiece' mascara Chanel leppestift i fargen 'Lotus Rouge' nr 124 Lancome 'Juicytubes' lipgloss Elizabeth Arden 'Eight Hour Cream' Body Shop 'Brush on Bronze' pudder-kuler Charles Worthington 'Brilliant shine' balsam
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #5 Skrevet 13. februar 2009 Noen favoritter som jeg kommer på i farten: Color shaper shampo og balsam fra Sebastian Kms og Osis hårskum Tigi masterpice hårspray og maxx out hårspray fra samme merke Når det gjelder hud så liker jeg veldig godt Matis, men har lite derfra nå, kun en futighetsmaske og en peeling, det er jo så dyrt. Foundation og pudder fra Chanel Mascara fra YSL og Loreal Quickliner fra Clinique Bronzer fra Chanel Øyenskygger fra Chanel og Estee Lauder Conceler fra Glomineral, skal prøver mere fra det merket Bodylotion fra Biotherm og Body Shop Det var noe av det som er mine favoritter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå