Gå til innhold

FACEBOOK

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ELVIRA_*
Skrevet

Jeg må snart være den siste personen som ennå IKKE har meldt seg på..

men,nå lurer jeg på kan noen forklare meg hvordan man melder seg inn?

For jeg vil gjerne melde meg inn på norsk facebook, men kommer bare til

engelsk nettside..bare lurer for det skal jo finnes en helt norsk facebook side nå.

Kan noen gi meg adressen dit ? og er man nødt til å ha msn hotmail for å kunne melde seg inn?start.no adressen min ble ikke godkjent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg må snart være den siste personen som ennå IKKE har meldt seg på..

men,nå lurer jeg på kan noen forklare meg hvordan man melder seg inn?

For jeg vil gjerne melde meg inn på norsk facebook, men kommer bare til

engelsk nettside..bare lurer for det skal jo finnes en helt norsk facebook side nå.

Kan noen gi meg adressen dit ? og er man nødt til å ha msn hotmail for å kunne melde seg inn?start.no adressen min ble ikke godkjent...

Ler deg å bruk google.no.

Facebook signup

Skrevet (endret)
Ler deg å bruk google.no.

Facebook signup

Ler? Det skrives med æ.

Og TS; Du må nok registrere deg på Engelsk (såvidt jeg vet), men straks du har kommet så langt kan du forandre språk til Norsk.

Endret av Bloodless
Skrevet
Ler? Det skrives med æ.

Og TS; Du må nok registrere deg på Engelsk (såvidt jeg vet), men straks du har kommet så langt kan du forandre språk til Norsk.

ææ.

Fint du retter opp for meg. Men, med den sarkasmen kommer du ikke langt med.

Skrevet
ææ.

Fint du retter opp for meg. Men, med den sarkasmen kommer du ikke langt med.

Sarkasme? "Med (...) kommer du ikke langt med"? Det er kjekt å lære seg grunnleggende setningsoppbygging og betydningen av begrep før man hakker på andre.

Trådstarter:

Jeg har aldri hørt om noen norsk Facebook-side, men jeg ser at Bloodless allerede har gitt deg et tilfredsstillende svar, så jeg regner med at du finner ut av det. Du trenger forresten ikke hotmail-adresse for å registrere deg. Selv brukte jeg universitetsadressen min, så jeg antar at du kan bruke hvilken som helst så lenge den er gyldig.

Skrevet

Rart en start.no addresse ikke ble godkjent. Godt mulig at slike "sære" addresser ikke blir forstått av FB! En hotmailaddresse tar uansett 3 min og lage, og den kan du også finne på norsk!

Visiter: Du går i innstillinger et sted og så kan du velge språk, til omtrent hva som helst, og stadig mer er på vei. Jeg har vertfall aldri sett norsk registrering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...