Gjest Marillia Skrevet 10. februar 2009 #1 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg fikk ikke med meg hva som skjedde på slutten av Akutten i går kveld. Døde Alex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_trist_* Skrevet 11. februar 2009 #2 Del Skrevet 11. februar 2009 De fikk stabilisert ham - før han i de siste minuttene kollapset (eller noe sånt). De jobbet fortsatt med ham da episoden slutta. Håper han klarer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 17. februar 2009 #3 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg fikk ikke sett i går - hvordan gikk det med Alex ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 18. februar 2009 #4 Del Skrevet 18. februar 2009 Han overlevde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. februar 2009 #5 Del Skrevet 18. februar 2009 Han overlevde. Godt !! Takk for svar ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. februar 2009 #6 Del Skrevet 18. februar 2009 Men hva hadde skjedd med han? Så ikke forrige episode jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå