Gå til innhold

vær glad og fornøyd!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet

Dette er en tråd til alle dere som klager over de minste ting. Dere har ingenting å klage over! Så kanskje kjæresten din slenger sokkene på gulvet eller ikke legger ned dass lokket. Men tenk på alle de fine kvalitetene han(eller hun)! Jeg føler meg så heldig når jeg leser i dette forumet og ser alle som sier at kjæresten var utro eller noe annet ille.. Ta vare på det dere har før dere mister det! Og vær en snill og søt kjæreste som typen din kan være glad og stolt over at han har! :) Så blir alt så bra så:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er utrolig lett for deg å si som ikke er i en vanskelig situasjon. Det er mange grunner til at folk er misfornøyde, og man skal være forsiktig med å si at det bare er klaging og syting, og at man skal være fornøyd i stedet.

Jeg er enig i at man heller burde se på partnerens gode sider i stedet for å irritere seg over boxere som ligger slengt over hele leiligheten. Og det er dessuten lettere å se flisen i andres øyne, enn det er å se planken i sitt eget.

Og du er klar over at du omtrent sier at hvis man klager over kjæresten, så vil han være utro - og derfor skal man legge seg ned og bli tråkka over? Kanskje det ikke er dette du mener, men da burde du formulere deg annerledes, jenta mi.

Skrevet (endret)

Så man skal leve i skitt og rot; det viktigste er å sette pris på kjæresten? Jeg er stolt over kjæresten min og jeg elsker hans personlighet, hans kvaliteter og alt ved han, men det betyr ikke at han kan kaste sokkene på gulvet dag etter dag -- og komme seg unna med det ;)

Endret av ninuska_

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...