Gå til innhold

Har gjort et "varp" idag!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare så hoppende glad akkurat nå, så jeg bare må dele det med dere... :hoppe: Jeg har nemlig vært og kjøpt morgengave til min kommende mann. Jeg svarte i et innlegg her igår om at jeg ville gi han en sykkel/ penger til sykkel. Og eventuellt pakke inn en flaske o.l og gi han på dagen. Så kunne han velge sykkelen sin selv.

Men idag kjøpte jeg den drit stilige og bra sykkelen til han. Med masse ekstra utsyr og greier. Fikk nemlig en tilbuds avis i posten idag, de som bor i oslo området har sikkert også fått den, med masse salg på sykler. Så den jeg kjøpte koster vanligvis 3999kr og idag kostet den 1999kr, i tillegg var det 20% avslag på alt av sykkel tilbehør. Gjett om jeg ble lykkelig!!!! :D Dro avsted med en gang og kjøpte den.

Hadde ikke noe sted å gjemme den bort så jeg satte den midt i stua, så når min samboer kom hjem ble han kjempe glad og overrasket. Nå er det sånn at vi ikke skal gifte oss før den 26. juli, så jeg har gjemt nøkkelen til sykkel låsen... Og den får han da selvfølgelig morgenen etter at vi er gift. Er super fornøyde begge to!!!!! :D :D

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott da, Løven! Super gave!

• Liker 1
Gjest Tabby
Skrevet

Det hørtes ut som en flott morgengave, og siden du allerede vet at han liker den så er det jo helt safe ;)

Gratulerer med kjøpet da!

• Liker 1
  • 14 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 1.7.2003 den 18.31, Løven skrev:

Er bare så hoppende glad akkurat nå, så jeg bare må dele det med dere... :hoppe: Jeg har nemlig vært og kjøpt morgengave til min kommende mann. Jeg svarte i et innlegg her igår om at jeg ville gi han en sykkel/ penger til sykkel. Og eventuellt pakke inn en flaske o.l og gi han på dagen. Så kunne han velge sykkelen sin selv.

Men idag kjøpte jeg den drit stilige og bra sykkelen til han. Med masse ekstra utsyr og greier. Fikk nemlig en tilbuds avis i posten idag, de som bor i oslo området har sikkert også fått den, med masse salg på sykler. Så den jeg kjøpte koster vanligvis 3999kr og idag kostet den 1999kr, i tillegg var det 20% avslag på alt av sykkel tilbehør. Gjett om jeg ble lykkelig!!!! :D Dro avsted med en gang og kjøpte den.

Hadde ikke noe sted å gjemme den bort så jeg satte den midt i stua, så når min samboer kom hjem ble han kjempe glad og overrasket. Nå er det sånn at vi ikke skal gifte oss før den 26. juli, så jeg har gjemt nøkkelen til sykkel låsen... Og den får han da selvfølgelig morgenen etter at vi er gift. Er super fornøyde begge to!!!!! :D :D

Hvor? :reise:

Anonymkode: 96042...f0f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

innlegget er fra 2003...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å finne så gamle tråder? Å hvorfor sjekker ikke folk når de er lagd? 

Anonymkode: f9d2f...d4b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

innlegget er fra 2003...

:laugh:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer dere å finne så gamle tråder? Å hvorfor sjekker ikke folk når de er lagd? 

Anonymkode: f9d2f...d4b

Det lurer jeg også på. Du skal bla langt tilbake for å finne en så gammel tråd som denne. Men takk til vedkommende uansett. Jeg fikk meg en god latter :P 

• Liker 1
Gjest To the stars
Skrevet

Lurer på om ts fortsatt er gift 😊

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke nok syklister på veien fra før?

Anonymkode: 35c4d...1cf

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det med sykkelen?

Anonymkode: 51a7a...801

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...