Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet en fyr tre ganger, og har blitt med ham hjem. Vi hadde det hyggelig sammen, og han sa at han likte meg. Da jeg dagen etter sendte en takk for sist hilsen fikk jeg bare en knapp melding tilbake. Meldingen jeg sendte for en dag siden om at jeg håpet vi treffes igjen har han ikke svart på. Før dette har han bombardert meg med flørtemeldinger hele tiden. Er det så enkelt at han ikke vil ha mer kontakt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ble med han hjem, hadde sex (??) og etter det har du knapt hørt fra han?

Det sier vel stort sett alt om at han bare var ute etter et ligg da..

Skrevet
Du ble med han hjem, hadde sex (??) og etter det har du knapt hørt fra han?

Det sier vel stort sett alt om at han bare var ute etter et ligg da..

kan se dessverre slik ut :(

er alt for mange der ute som er kun ute etter en ting.. og kan si og gjøre alt for å sjarmere en i "sengs"..

Skrevet

Ja det ser litt ut som at han var ute etter sex. Men du ga det jo til han, så..Lær av det ;)

Skrevet

Det er visst så enkelt. Har selv opplevd det flere ganger, og også blitt dumpa via e-post..! Selv sier jeg det helst ansikt til ansikt hvis jeg ikke liker en fyr på den måten, og "gjør opp" på en ryddig måte. Man vet ikke hvem man kan komme til å treffe på igjen...

Skrevet
Det er visst så enkelt. Har selv opplevd det flere ganger, og også blitt dumpa via e-post..! Selv sier jeg det helst ansikt til ansikt hvis jeg ikke liker en fyr på den måten, og "gjør opp" på en ryddig måte. Man vet ikke hvem man kan komme til å treffe på igjen...

Hmm, men jeg hadde allerede overnattet hos ham en gang før, om ikke vi hadde direkte samleie første gangen. Jeg hadde egentlig et ganske avslappet forhold til det hele, tenkte på det som en flørt selv, men så ble vi litt bedre kjent, hadde en god del felles, han sa han likte meg, jeg lker ham og vil gjerne treffe ham igjen. Men det er mulig jeg er supernaiv her. Sikkert. Noen menn her inne med synspunkter?

Enig i at man bør avslutte det hele på en ryddig måte. Så jeg tenker at han som en voksen mann, fyllt 40 burde gitt meg en lyd om hvordan ståa var hvsi han ikke ville gå videre?

Skrevet

Åå, fy så dårlig gjort da! Noen mannfolk er så sinnsykt feige at de ikke våger å gi beskjed. å bare slutte å svare er den styggeste måten jeg vet om :(

Jeg hadde ringt han hvis jeg var deg, hvis du tør og vil da, for å være sikker. Er ikke lett å gå videre når du ikke får noe svar. Er lettere om du får vite det rett ut om det blir noe eller ikke.

håper det går bra meg deg!

Skrevet
Åå, fy så dårlig gjort da! Noen mannfolk er så sinnsykt feige at de ikke våger å gi beskjed. å bare slutte å svare er den styggeste måten jeg vet om :(

Jeg hadde ringt han hvis jeg var deg, hvis du tør og vil da, for å være sikker. Er ikke lett å gå videre når du ikke får noe svar. Er lettere om du får vite det rett ut om det blir noe eller ikke.

håper det går bra meg deg!

Takk for støtte, og jada det går bra med meg, men undrer meg veldig, og blir veldig skuffet hvsi det hele er bare er unnlatelse for å slippe en ubehagelig situasjon. Det er bedre å si noe, og så ferdig med det, selv om det er trist...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...