Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Kan dere gi eksempler på en billig og god bodylotion og en litt mer eksklusiv?
Amanlis Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Min favoritt lotion er Jason Aloe vera bodylotion. Koster ca 100 kroner. Den gir mye fukt uten at den er klissete.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jason er min favoritt og , supergod!!! luksusfavoritten er vel Lancome nutrix royal body. Fet og litt tung men veldig deilig når huden er supertørr. Ellers syns eg Biotherm sine er deilige, og Dove er gode og billige.
Gjest ørkenrosen Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Sensi Med Body Lotion er et bra alternativ. Den er uten parabener og med aloe vera. Kjøpte min på coop mega nå på tilbud. den har 5,5 (etter dusj har gjerne huden for høy ph pga såpe) Lukter godt!
Parfumfreek Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Jason er min favoritt også. Aloe Vera om sommeren, og eventuelt andre (med lite lukt) ellers i året. Liker veldig godt en variant som heter Rose Water (tror jeg), men den har utgått selvfølgelig. Har kjøpt opp et lager, men det varer jo ikke evig ..
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #6 Skrevet 11. februar 2009 Jason er min favoritt også. Aloe Vera om sommeren, og eventuelt andre (med lite lukt) ellers i året. Liker veldig godt en variant som heter Rose Water (tror jeg), men den har utgått selvfølgelig. Har kjøpt opp et lager, men det varer jo ikke evig .. http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?pid=6272&at=0 Denne? Skal forresten ligge en rabattkode her et sted. Mener det er 5-10 dollar eller så. Min egen faoritt er denne.
Gjest Raptuza Skrevet 13. februar 2009 #7 Skrevet 13. februar 2009 Billig og god: Vaseline Intensive Care Extra Strenght Meir eksklusiv: Clarins Super Hydrating Body Lotion
Smørblomsten Skrevet 13. februar 2009 #8 Skrevet 13. februar 2009 Sensi Med Body Lotion er et bra alternativ. Den er uten parabener og med aloe vera. Kjøpte min på coop mega nå på tilbud. den har 5,5 (etter dusj har gjerne huden for høy ph pga såpe) Lukter godt! hvor får man kjøpt Jason i Norge? pris?
Gjest Ludovie Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 www.kinsarvik.no Og på Vita. I hvertfall her hvor jeg bor.
Chanel.No5 Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Billig og god: Vaseline Intensive Care Extra Strenght Meir eksklusiv: Clarins Super Hydrating Body Lotion Helt enig med begge her. Vil også slenge på Bioterm sin bodylotion, den hvite og blå. MEGET god.. =)
Amanlis Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 hvor får man kjøpt Jason i Norge? pris? Jeg kjøper den på helsekosten. koster ca 100 kroner.
Gjest pasta Skrevet 14. februar 2009 #14 Skrevet 14. februar 2009 LdB bodylotion-- rimelig og kjempegod!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå