Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere gi eksempler på en billig og god bodylotion og en litt mer eksklusiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min favoritt lotion er Jason Aloe vera bodylotion.

Koster ca 100 kroner. Den gir mye fukt uten at den er klissete.

Skrevet

Jason er min favoritt og , supergod!!! luksusfavoritten er vel Lancome nutrix royal body. Fet og litt tung men veldig deilig når huden er supertørr. Ellers syns eg Biotherm sine er deilige, og Dove er gode og billige.

Gjest ørkenrosen
Skrevet

Sensi Med Body Lotion er et bra alternativ. Den er uten parabener og med aloe vera. Kjøpte min på coop mega nå på tilbud. den har 5,5 (etter dusj har gjerne huden for høy ph pga såpe) Lukter godt!

Skrevet

Jason er min favoritt også. Aloe Vera om sommeren, og eventuelt andre (med lite lukt) ellers i året. Liker veldig godt en variant som heter Rose Water (tror jeg), men den har utgått selvfølgelig. Har kjøpt opp et lager, men det varer jo ikke evig ..

Skrevet
Jason er min favoritt også. Aloe Vera om sommeren, og eventuelt andre (med lite lukt) ellers i året. Liker veldig godt en variant som heter Rose Water (tror jeg), men den har utgått selvfølgelig. Har kjøpt opp et lager, men det varer jo ikke evig ..

http://www.iherb.com/ProductDetails.aspx?pid=6272&at=0

Denne?

Skal forresten ligge en rabattkode her et sted. Mener det er 5-10 dollar eller så.

Min egen faoritt er denne.

Gjest Raptuza
Skrevet

Billig og god: Vaseline Intensive Care Extra Strenght

Meir eksklusiv: Clarins Super Hydrating Body Lotion

Skrevet
Sensi Med Body Lotion er et bra alternativ. Den er uten parabener og med aloe vera. Kjøpte min på coop mega nå på tilbud. den har 5,5 (etter dusj har gjerne huden for høy ph pga såpe) Lukter godt!

hvor får man kjøpt Jason i Norge? pris?

Skrevet

Ingen som vet? :)

Gjest Ludovie
Skrevet
www.kinsarvik.no

Og på Vita. I hvertfall her hvor jeg bor.

Skrevet
Billig og god: Vaseline Intensive Care Extra Strenght

Meir eksklusiv: Clarins Super Hydrating Body Lotion

Helt enig med begge her. Vil også slenge på Bioterm sin bodylotion, den hvite og blå. MEGET god.. =)

Skrevet
hvor får man kjøpt Jason i Norge? pris?

Jeg kjøper den på helsekosten. koster ca 100 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...