Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Har datet en fyr tre ganger, og har blitt med ham hjem. Vi hadde det hyggelig sammen, og han sa at han likte meg. Da jeg dagen etter sendte en takk for sist hilsen fikk jeg bare en knapp melding tilbake. Meldingen jeg sendte for en dag siden om at jeg håpet vi treffes igjen har han ikke svart på. Før dette har han bombardert meg med flørtemeldinger hele tiden. Er det så enkelt at han ikke vil ha mer kontakt?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Har datet en fyr tre ganger, og har blitt med ham hjem. Vi hadde det hyggelig sammen, og han sa at han likte meg. Da jeg dagen etter sendte en takk for sist hilsen fikk jeg bare en knapp melding tilbake. Meldingen jeg sendte for en dag siden om at jeg håpet vi treffes igjen har han ikke svart på. Før dette har han bombardert meg med flørtemeldinger hele tiden. Er det så enkelt at han ikke vil ha mer kontakt? Vil kanskje ha tid for seg selv, føle på følelser og slikt... Hvis du slapper av vil det vise seg...
Ethereal Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Enten har han ikke tid til å svare, eller trenger litt tid. Eller så er han bare ikke interessert.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Enten har han ikke tid til å svare, eller trenger litt tid. Eller så er han bare ikke interessert. vel... er man glad i noen finner man tid:) Men de to andre er mulig...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Forstår jeg deg rett hvis det har seg sånn at dere hadde sex på den 3. daten? da er det jo en viss mulighet for at det var det han jaktet på, og nå som han har fått det, er interessen over. Ville ikke vært første gang, for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Takk for svar!:-) Hm, ja hadde nok sex ja, men tror kanskje jeg var mer ivrig der enn han, virket eg. som han prøvde å bremse ned litt, og bli kjent.. hmm kanskje det er det som er saken...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Åhh, har så lyst til å sende en melding til ham, evt. ringe ham..., bare for å vite om han vil treffe meg igjen.., følte liksom vi hadde noe der, men bør sikkert la være. Vet han kom ut av et lengre skrantende forhold for 3 måneders tid siden, men han sa, og virket oppriktig i at han var helt ferdig med det. Han virker som en mann som er veldig bevisst følelesene sine.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Vent noen dager så sender du han en tydelig men vennlig mail og sier det som det er - at du liker han godt og lurer på om han er interessert i å treffes noe mere.
Dubbedingsen Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 vel... er man glad i noen finner man tid:) Men de to andre er mulig... Hvor glad blir mann i noen etter 3 dater?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Ellers så var du bare ett dårlig ligg!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #11 Skrevet 10. februar 2009 Ellers så var du bare ett dårlig ligg! Kan hende det, men fikk ikke inntykk av det. Han var heltent, og kom superkjapt når vi først "gjorde det". Så eg. et dårlig ligg for meg i såfall:-) Men for mange drinker, tidlig morgen og lenge siden sist, kan føre til det., og man kan jo oppleve en viktig nærhet selv om samleïet ikke er perfekt...
Gjest WalterEgo Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 Er det så enkelt at han ikke vil ha mer kontakt? Ja. NEXT!!!
Jade Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Ja, det er så enkelt. Du har kontaktet han sist. Hvis han nå ikke kontakter deg, så er det fordi han ikke ønsker kontakt med deg. (med mindre han har havnet på sykehus, eller mistet mobilen sin og du ikke står oppført i telefonkatalogen (evt. kan han ha glemt navnet ditt i tillegg))
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Ellers så var du bare ett dårlig ligg! Æsj, her er en til av disse ondskapsfulle tullingene. Hvorfor skrive sånt? Problemer hjemme?
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #15 Skrevet 10. februar 2009 Hvor glad blir mann i noen etter 3 dater? Nei det er vel noe forskjellig. Hvis personen du dater har veldig mye som tiltaler deg, er et godt menneske, lignende verdier, interesser og at samtalen flyter så kan det gå temmelig fort. Kommer vel helt an på, gjør det ikke?
Jade Skrevet 10. februar 2009 #16 Skrevet 10. februar 2009 Kjenner noen som ble samboere etter første daten. De er nå gift og har to unger. Så det er mulig
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 Kjenner noen som ble samboere etter første daten. De er nå gift og har to unger. Så det er mulig Ja, men de lot vel ikke være å svare på meldinger?:-(
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #18 Skrevet 10. februar 2009 Min erfaring tilsier at når kontakten brått blir dårlig betyr det at interessen har falt... Man får ikke plutselig så dårlig tid at man ikke kan holde kontakten, med mindre man er bortreist uten telefon og internett...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #19 Skrevet 10. februar 2009 Han har som sagt sendt meg flere mld. om dagen før, og tror ikke han har for dårlig tid. Håper eg. han trenger litt tid for seg selv til å kjenne etter, eller så er han vel ikke interessert:-(
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #20 Skrevet 11. februar 2009 Han har som sagt sendt meg flere mld. om dagen før, og tror ikke han har for dårlig tid. Håper eg. han trenger litt tid for seg selv til å kjenne etter, eller så er han vel ikke interessert:-( Tja, kan jo hende han trenger tid til å tenke... Samtidig er det litt urovekkende om man blir så usikker at man må tenke alene etter 3 dater. Min erfaring er i alle fall at noe ikke stemmer hvis slikt skjer... Et (sjeldent) men mulig scenario er at han av en eller annen grunn er livredd forhold/det å binde seg. Dårlige erfaringer i parforhold, mishandling, dårlige erfaringer som barn osv... Dette er lite sannsynlig, men muligheten er jo der... Mitt tips er å gi ham noen dager, så sender du en enkel melding der du sier at du liker ham godt, og lurer på om han er interessert i å treffe deg igjen En slik melding skader ikke, og det er bedre å vite enn å gå som en tulling å tenke og analysere seg fra vettet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå