Gå til innhold

MP3

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Trenger noen tips til hvilken type jeg skal kjøpe -har ikke mye greie på disse duppedingsene - men skulle gjerne hatt en som jeg kunne bruke når jeg er på gåturene mine.

Hva bør jeg tenke på når jeg velger MP3 spiller?

Hvem er enklest å bruke?

Takker for alle hjelp/info

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om design er viktig, velg Ipod.

Om funkjsonalitet og pris er viktig, velg noe annet ;)

Jeg er veldig fornøyd med min Creative Zen, den har radio, kan vise bilder og film, og har masse plass.

Om du ikke har behov for alle disse funksjonene, kjøp en enkle spiller. Kjæresten min har hatt en Creative Stone med skjerm i snart to år, og det har aldri vært noe tull med den til tross for hard bruk. Den har liten skjerm, og radio som ekstrafunksjon. Finnes i flere størrelser, mener den nå kommer i opp mot 4 GB.

Har hatt flere merker nå, og Creative har definitivt den høyeste stjerna hos meg!

Skrevet
Om design er viktig, velg Ipod.

Om funkjsonalitet og pris er viktig, velg noe annet ;)

Jeg er veldig fornøyd med min Creative Zen, den har radio, kan vise bilder og film, og har masse plass.

Om du ikke har behov for alle disse funksjonene, kjøp en enkle spiller. Kjæresten min har hatt en Creative Stone med skjerm i snart to år, og det har aldri vært noe tull med den til tross for hard bruk. Den har liten skjerm, og radio som ekstrafunksjon. Finnes i flere størrelser, mener den nå kommer i opp mot 4 GB.

Har hatt flere merker nå, og Creative har definitivt den høyeste stjerna hos meg!

Enig med deg om Creative. Har også stone med skjerm, og det eneste jeg vil plukke på er at man ikke kan bla gjennom musikken uten at spilleren begynner å spille fra den aktuelle mappen man markerer. Ellers er den super! Det kan jo hende at ferskinger har litt problemer med den sparsomme menyen og skjermen, men det følger jo med bruksanvisning ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...