Gå til innhold

GU v/byporten legesenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har vært på byporten legesenter for GU? jeg lurer da på om dere var fornøyd med gynekologen? evnt om noen kan anbefale annen gynekolog (privat) i oslo?

jeg må nemlig en tur til gynekolog, og tenkte jeg skulle velge en privat for å få time denne uka.

Videoannonse
Annonse
Gjest Styr_unna!!
Skrevet
noen som har vært på byporten legesenter for GU? jeg lurer da på om dere var fornøyd med gynekologen? evnt om noen kan anbefale annen gynekolog (privat) i oslo?

jeg må nemlig en tur til gynekolog, og tenkte jeg skulle velge en privat for å få time denne uka.

Om det er gynekologen med navn LJ (tror det er eneste gyn på byporten) så anbefales hun IKKE! Dårligste opplevelsen jeg noen gang har hatt med en lege, noen sinne. Styr unna!

Anbefaler heller gynekologene på Volvat - de er flinke alle sammen, men kanskje særlig Helena Enger. Kort ventetid har de også. Lykke til!

Skrevet
Om det er gynekologen med navn LJ (tror det er eneste gyn på byporten) så anbefales hun IKKE! Dårligste opplevelsen jeg noen gang har hatt med en lege, noen sinne. Styr unna!

Anbefaler heller gynekologene på Volvat - de er flinke alle sammen, men kanskje særlig Helena Enger. Kort ventetid har de også. Lykke til!

ifl hjemmesiden har de kun en gynekolog, men ikke med de initialene du nevner. så de har nok fått en ny gynekolog

• 1 måned senere...
Skrevet

ville bare si at jeg har vært der nå. gynekologen var veldig grei, så anbefaler henne. eneste minuset var at hun kun er der en gang i uken (onsdager). men det var kort ventetid da. kostet forresten 1000 kr.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
ville bare si at jeg har vært der nå. gynekologen var veldig grei, så anbefaler henne. eneste minuset var at hun kun er der en gang i uken (onsdager). men det var kort ventetid da. kostet forresten 1000 kr.

synes faktisk det er en j.... uting å diskutere leger på dette forumet slik at man kan dra kjensel på hvem dere mener. Det er nærmest sjikane og lurerpå om det ikke er langt over grensen.

Gjest Gjest
Skrevet
synes faktisk det er en j.... uting å diskutere leger på dette forumet slik at man kan dra kjensel på hvem dere mener. Det er nærmest sjikane og lurerpå om det ikke er langt over grensen.

Ja, standard russisk rulett om du ikke har en god omgangskrets som du kan spørre er selvsagt bedre.

Sist jeg flyttet til en ny by var jeg totalt på viddene når det gjaldt å finne en ny lege. Det kostet meg ganske så mye krefter, og tid, å måtte gjette meg gjennom gule sider.

Klart de verste personkarakterisstikkene bør unngås, men å omtale en lege positivt (som innlegget du her siterer faktisk gjør), eller uttale seg i retning "jeg gikk til ......., med ..... og opplevde ......." mener jeg er helt kurant så lenge det holdes rimelig nøytralt.

Gjest Gjest
Skrevet

Har vært et par ganger hos han på oslo city, og var veldig fornøyd. Han var veldig dyktig og hadde mye kunnskap ifm svangerskap som jeg hverken har hørt eller lest om andre steder.

• 1 år senere...
Skrevet

vet dere om svangerskap ultralyd. Jeg vil ha ultralyd og ville gå til byporten. Hvis noen har erfaring, kunne dere fortelle meg om det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...