Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er makeup primer?? Og hvor får man tak i det. Hvilken er best??

Hva heter det på norsk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Primer er et produkt man påfører før makeup for å få det til å sitte bedre. Tror ikke det finnes noe navn på norsk:)

Jeg synes Glo Minerals primer er veldig god, MACs Fix + er også en vinner.

Skrevet

Vil anbefale at du søker på youtube, der vil du kunne finne masse info om primer :) Du påfører det etter fuktighetskrem og før foundation.

Skrevet

Har Everyday mineral en make up primer? Har noe som heter "start to finish" men er usikker om dette er primer :sjenert:

Gjest EDM Fanatiker
Skrevet
Har Everyday mineral en make up primer? Har noe som heter "start to finish" men er usikker om dette er primer :sjenert:

Ja. Jeg har "start to finish fair" og bruker den som en primer. Jeg har den på etter at fuktighetskremen har tørket og som underlag for foundation pudderet og concealer. Det er et veldig lett og gjennomsiktig pulver som ikke endrer hudtonen min, men jeg opplever at den jevner den litt ut. Jeg bruker mindre foundation når jeg har start to finish pudderet først.

jeg tror en del andre merker har primer i flytende form. Har selv hørt om Smashbox photofinish, men har aldri prøvd det. Bestill en prøve eller mini av start to finish pudderet, det er ganske ålreight! Jeg kommer til å fortsette med det. Jeg bruker det også som en finish når jeg er ferdig med blush, og i tillegg bruker jeg det til å ta bort ekstra øyenskygge som faller ned under øyet. jeg bare dypper børsten i lokket og "sveiper" under øynene, og vips, så blir alt skinnende øyenskyggepudder borte!

Skrevet

Jeg har Smashbox Photo Finish Light.

Vet ikke helt jeg, hva jeg synes om den... Den tørker ut huden, huden kan se helt fin ut før jeg legger den på, men rett etterpå ser man at huden flasser overalt... Derfor bruker jeg den ikke lenger. Har nok ikke fet nok hud for å bruke light-versjonen, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...