Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger ny cleanser og har begynt å snuse litt på REN. Mitt spm. er om noen vet om cleanserene deres skummer eller ikke? Det ser ikke sånn ut i produktbeskrivelser rundt omkring, men kanskje noen vet for sikkert?

Hvis ikke; hva syns du om REN generelt og hvilke produkter har du prøvd/liker du?

(Har en snikende følelse av at denne tråden kanskje allerede eksisterer, men fant den ikke når jeg søkte)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker REN veldig godt :tommelopp:

Min cleanser skummer ikke noe særlig nei, den jeg har heter Rosa et eller annet ;)

Skrevet

Rosa Centafolia-, Mayblossom and Blue Cypress- og Calendula and Arctic Berry-rensene skummer ihvertfall ikke, og den siste de har er en cleansing milk, så jeg tviler på at den gjør det, heller.

Det andre spørsmålet tror jeg jeg er ukvalifisert til å svare på. Jeg er jo frelst! :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg bruker rensen Calendula and Arctic Berry Ultracalm Cleansing Milk og er veldig fornøyd, huden min blir vanligvis lett rød av rens, men ikke av denne. Bestilte prøvesettet fra REN for å teste ut noen flere av produktene, og er veldig fornøyd med nattkremen Frankincense & Boswellia Serrata Revitalising Repair Cream, så den kommer jeg til å bestille i stor størrelse. Av masker har jeg testet Glycolactic Skin Renewal Peel Mask og syns den fungerer veldig bra selv om jeg har sensitiv hud, kommer nok til å bestille den og. Har også lyst å prøve F10 Enzymatic Smooth Radiance Facial Mask . Omega3 serumet er jeg også fornøyd med. Roseserumet er på vei, gleder meg til å prøve det!

Det jeg savner hos REN er den dagkrem med solfaktor, kan ikke se at de har noe slikt? Foreløpig bruker jeg en fra Clinique med solfaktor 25, men vil gjerne hatt en fra REN eller noe tilsvarende merke..

Samboer bruker rensen Mayblossom and Blue Cypress Balancing Facial Cleansing Gel og dagkremen Matte Balancing Fluid . Han har litt uren hud, og denne har gjort huden veldig fin! Han har nok også blitt litt hekta, i likhet med meg.. :nigo:

Endret av Ida*
Skrevet
Hvor kjøper dere dette?

I Oslo selges det også på Visage, Fredrik&Louisa og større Cubus-butikker med parfymeriavdelinger.

Skrevet

Frankincense and boswellia serrata revitalising night cream er veldig god!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...