Sina Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Littt nysgjerrig igjen jeg. Til dere som skal/har giftet dere..Hva står det i ringene? Har dere forlovelses eller bryllupsdatoen i dem?
Solstrålen Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Vi har to ringer, en forlovelsesring og en giftering. I forlovelsesringen står det Din X 26.2.02 I gifteringene står det Amor Vincit Omnia 280603. Vi bærer begge ringene!
Kosejente Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Vi forlovet oss først og graverte da ikke noe i ringene.....kjøpte dem i utlandet.....graverte de med "Din *****" og datoen da vi giftet oss...
silja Skrevet 1. juli 2003 #6 Skrevet 1. juli 2003 vi forlovet oss for to år siden og skal ha disse som gifteringer også -i våre står det "for evig din X forlovelsesdato" -har ikke plass til bryllupsdato, hadde vi hatt, hadde vi nok tatt med den også.....
Kosejente Skrevet 1. juli 2003 #7 Skrevet 1. juli 2003 Jeg har en venninne som nettopp har giftet seg (for andre gang )...og de har graveringene på utsiden av ringene....har aldri sett dette før....ganske originalt, men fint....
stinina Skrevet 1. juli 2003 #8 Skrevet 1. juli 2003 Vi har forlovelses ringer nå som det står "Din for alltid.... og forlovelses datoen... Vi skal ha nye ringer da vi skal gifte oss.... tror vi skal smelte forlovelses ringene inn i di nye........
Barbie Skrevet 1. juli 2003 #9 Skrevet 1. juli 2003 Vi har både forlovelses,og gifteringer. I forlovelsesringene står det "Din .... 15.09.01" - Og i gifteringene står det "Din ....23.08.02" Vi bruker kun gifteringene.
Augustbrud02 Skrevet 2. juli 2003 #10 Skrevet 2. juli 2003 Jeg har en venninne som nettopp har giftet seg (for andre gang )...og de har graveringene på utsiden av ringene....har aldri sett dette før....ganske originalt' date=' men fint.... [/quote'] Akkurat sånn som Märtha og Ari! Synes det er litt stilig med gravering på utsiden jeg! :blunke: I våre ringer står det "Din <navn> 25.12.01 10.08.02" Altså Navn og både dato for forlovelse og for bryllup.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå