Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Littt nysgjerrig igjen jeg. Til dere som skal/har giftet dere..Hva står det i ringene? Har dere forlovelses eller bryllupsdatoen i dem? :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har din og så forlovelsesdato.

Skrevet

Vi har to ringer, en forlovelsesring og en giftering.

I forlovelsesringen står det Din X 26.2.02

I gifteringene står det Amor Vincit Omnia 280603.

Vi bærer begge ringene!

Skrevet

Vi skal ha begge datoene :D

Skrevet

Vi forlovet oss først og graverte da ikke noe i ringene.....kjøpte dem i utlandet.....graverte de med "Din *****" og datoen da vi giftet oss...

Skrevet

vi forlovet oss for to år siden og skal ha disse som gifteringer også -i våre står det "for evig din X forlovelsesdato"

-har ikke plass til bryllupsdato, hadde vi hatt, hadde vi nok tatt med den også.....

Skrevet

Jeg har en venninne som nettopp har giftet seg (for andre gang :wink: )...og de har graveringene på utsiden av ringene....har aldri sett dette før....ganske originalt, men fint.... :)

Skrevet
:hjerte: Vi har forlovelses ringer nå som det står "Din for alltid.... og forlovelses datoen... Vi skal ha nye ringer da vi skal gifte oss.... tror vi skal smelte forlovelses ringene inn i di nye........ :hjerte:
Skrevet

Vi har både forlovelses,og gifteringer.

I forlovelsesringene står det "Din .... 15.09.01"

- Og i gifteringene står det "Din ....23.08.02"

Vi bruker kun gifteringene.

Skrevet
Jeg har en venninne som nettopp har giftet seg (for andre gang :wink: )...og de har graveringene på utsiden av ringene....har aldri sett dette før....ganske originalt' date=' men fint.... :)[/quote']

Akkurat sånn som Märtha og Ari! :ler: Synes det er litt stilig med gravering på utsiden jeg! :blunke:

I våre ringer står det

"Din <navn> 25.12.01 10.08.02"

Altså Navn og både dato for forlovelse og for bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...