Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg så i dag at min svigersøster og ei som min mann har vært utro med er venner på facebook. De er ikke venner irl, jobber på samme sted, men det er mange som jobber der og de er som sagt ikke venner privat. Hun vet om at dette har skjedd mellom meg og min mann, da det var snakk om det sa hun enda "Uff, å så me HU der da" og det var ment negativt. Jeg ble litt trist på grunn av dette jeg, men er redd for at jeg ikke har grunn til det. Jeg har ingen planer om å ta det opp med henne, ville bare lufte litt. Takk for ris eller ros.
Rosalie Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 None of your business. Er jo ikke akkurat som om man er bestevenn med alle kontaktene man har på FB...
Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Vil ikke at den der damen skal snike inne på mine sider, hun har gjort masse for å omgåes min mann. Meldte seg til og med som servitør i vårt bryllup. Det ble ikke oppdaget før vi kom til lokalet, jeg stod utenfor og gråt, mannen lurte på om han skulle sende henne avgårde, men da hadde de ikke hatt nok folk til å servere så jeg bet det i meg. Det var selvfølgelig etter dette med henne og min mann hadde skjedd. Min mann vil ikke ha noe med henne å gjøre.
Rosalie Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Da får du slette svigerinnen din som FB-kontakt, da, vettu, så slipper du at hun andre sniker innpå siden din. Uansett fortid, så kan ikke du bestemme hvem svigerinnen din velger å omgås. Og fortid er faktisk fortid.
NoAngel Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 slett svigersøster, sett henne andre på ignore?
Pokahonta Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 Vil ikke at den der damen skal snike inne på mine sider, hun har gjort masse for å omgåes min mann. Meldte seg til og med som servitør i vårt bryllup. Det ble ikke oppdaget før vi kom til lokalet, jeg stod utenfor og gråt, mannen lurte på om han skulle sende henne avgårde, men da hadde de ikke hatt nok folk til å servere så jeg bet det i meg. Det var selvfølgelig etter dette med henne og min mann hadde skjedd. Min mann vil ikke ha noe med henne å gjøre. Bortsett fra at dette begynner å virke som en TULLETRÅD fra det ene til det andre Bruk mere fantasi TS.. : Du hadde ikke giftet deg med mannen om han allerede hadde vært utro, og verken du eller mannen hadde tillatt henne å servere i bryllupet (om det så skulle innebære at noen ventet to min lengere på maten), og om så er, så er du ganske naiv hvis ditt største problem er at svigerinne er "venn" med henne på facebook!
Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Bortsett fra at dette begynner å virke som en TULLETRÅD fra det ene til det andre Bruk mere fantasi TS.. : Du hadde ikke giftet deg med mannen om han allerede hadde vært utro, og verken du eller mannen hadde tillatt henne å servere i bryllupet (om det så skulle innebære at noen ventet to min lengere på maten), og om så er, så er du ganske naiv hvis ditt største problem er at svigerinne er "venn" med henne på facebook! Jeg tror nok at det er fler en jeg som har valgt å gå videre i et forhold etter at noen har vært utro. Det var en spesiell situasjon i forhold til servitører i bryllupet, det var allerede alt for få til å servere som det var. Dette var ordnet utenom oss, men dagen før ble det nesten avlyst fordi det var sykdom blant de som skulle servere, vi viste at de hadde alt for få, men de sa at det kunne til nød gå med de de hadde. At hun her var en av de det viste vi ikke. I dag angrer jeg på at jeg ikke lot min mann be henne forsvinne derfra, kanskje han og angrer. Men inge av oss vil nok prate om det nå i ettertid. En dag som det går så fort, samtidig som jeg gråt og han trøstet meg kom gjestene ut og vinket og ropte på oss og sa at nå måtte vi komme. Det som var litt godt var at hun betydde ingenting, tro det eller ikke, det skjedde så mye annet nydelig og fint, jeg merket knapt at hun var der. Det var nok for meg at mannen min var villig til å "jage" henne derfra. Det ble bare sånn, men dette er ikke en tulletråd.
Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 slett svigersøster, sett henne andre på ignore? Skal jeg være helt ærlig så har jeg lyst til det, jeg har nettopp hatt inne en tråd om en krangel mellom meg og svigersøster også, men jeg er redd for å brenne for mange broer, vi skal tross alt omgås jeg og min svigersøster. Tanken slo meg at hun kanskje la henne til eller noe for å straffe meg, men det blir kanskje for dumt. Er enig med Wadjet at jeg selvfølgelig ikke har noe med det og alt det der, men jeg ble såret og det stakk når jeg så at de var venner der, hvor dumt det en er.
Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Da får du slette svigerinnen din som FB-kontakt, da, vettu, så slipper du at hun andre sniker innpå siden din. Uansett fortid, så kan ikke du bestemme hvem svigerinnen din velger å omgås. Og fortid er faktisk fortid. Jeg vet ikke hvor det kommer frem at jeg tror at jeg kan blande meg i hvem hun er venner med, jeg skriver bare her fordi det stakk og fordi jeg bryr meg. Skjønner godt at det er dumt, var bare litt ekkelt.
Gjest Gjest_Issy_* Skrevet 10. februar 2009 #10 Skrevet 10. februar 2009 Når man får forespørsel om man vil legge til denne personen på facebook, så får jeg litt dårlig samvittighet over hvis jeg skulle sagt Nei. Og hvis denne personen da spør hvorfor ... ? Det er noen jeg absolutt ikke har godtatt fordi jeg ikke orker dem, og jeg har også noen der som jeg aldri snakker med, og som bare har added meg, noen har jeg ikke mye til overs for heller.
Soon Skrevet 10. februar 2009 #11 Skrevet 10. februar 2009 For å si det sånn: alle kjenner noen som kjenner noen...altså sånt er jo bare uunngåelig... Hun kommer vel ikke inn på siden din, hvis du setter siden til å bare "omfatte" venner? (Hvis det ikke har blitt noe nytt da, har sletta Facebook-sida mi...)
Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 Når man får forespørsel om man vil legge til denne personen på facebook, så får jeg litt dårlig samvittighet over hvis jeg skulle sagt Nei. Og hvis denne personen da spør hvorfor ... ? Det er noen jeg absolutt ikke har godtatt fordi jeg ikke orker dem, og jeg har også noen der som jeg aldri snakker med, og som bare har added meg, noen har jeg ikke mye til overs for heller. Det er nok sansynlig at det er slik det er. Vi er ikke like. Jeg ville ikke lagt til en dame som jeg viste at hadde vært utro med min bror, men det er meg.
Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Det er nok sansynlig at det er slik det er. Vi er ikke like. Jeg ville ikke lagt til en dame som jeg viste at hadde vært utro med min bror, men det er meg. Om hun ikke var en venn da.
Gjest Flode Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Er det virkelig såå viktig hvem folk har som venner på Facebook? Man legger da vel bare til de som spør uten å tenke på om de er uvenn med den eller den?? Du har tydeligvis tilgitt mannen din for at han var utro og hvis det er den tråden jeg mener virker ikke svigerinnen din helt stabil, så hvis det var for å "straffe" deg burde du ikke akkurat bli overrasket over at hun gjør no sånn som det her . Prøv å ikke bruk energi på alt sånn, tenke heller på hvor smålige svigerinnen din og hu dama her er som bruker metoder som facebook og servering i bryllup for å hevde seg over deg. Du lar jo dem vinne når du bryr deg så mye som dette...
Gjest ferge Skrevet 10. februar 2009 #15 Skrevet 10. februar 2009 Er det virkelig såå viktig hvem folk har som venner på Facebook? Man legger da vel bare til de som spør uten å tenke på om de er uvenn med den eller den?? Du har tydeligvis tilgitt mannen din for at han var utro og hvis det er den tråden jeg mener virker ikke svigerinnen din helt stabil, så hvis det var for å "straffe" deg burde du ikke akkurat bli overrasket over at hun gjør no sånn som det her . Prøv å ikke bruk energi på alt sånn, tenke heller på hvor smålige svigerinnen din og hu dama her er som bruker metoder som facebook og servering i bryllup for å hevde seg over deg. Du lar jo dem vinne når du bryr deg så mye som dette... Det er sikkert den tråden du tenker på, jeg tror du svarte der også. Jeg vet jeg burde ikke bry meg. Har satt svigerinnen min på noe slikt som at jeg ikke skal få vite så masse om det som skjer hos henne på FB, etter krangelen, men noe kommer vist frem alikevel. Jeg bryr meg nok for mye, men heldigvis så vet ikke de at jeg bryr meg i alle fall.
NoAngel Skrevet 10. februar 2009 #16 Skrevet 10. februar 2009 om du ikke vil ta et ut over svigersøster, sett bare denne andre dama på ignore. da kan ikke hun se deg, eller du se henne...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 Vil ikke at den der damen skal snike inne på mine sider, hun har gjort masse for å omgåes min mann. Om du ikke vil det så får du sette på privacy settinger slik at venner av venner ikke kan få tilgang til noe på siden din da. Enkelt og greit. Ingen kan få tilgang til noe på din profil om du ikke ønsker dette, om du stiller inn ting rett. Du behøver ikke å blokkere svigerinna di for at ikke andre skal få tilgang til din profil. Man har selv ansvar for å begrense sin profil, og andre kan rett og slett ikke tenke på at du ikke har tatt ditt ansvar her når de legger til venner.
Jade Skrevet 10. februar 2009 #18 Skrevet 10. februar 2009 http://www.new.facebook.com/home.php?tab=2#/privacy/?ref=m => Skriv inn navnet til hun damen, så kan hun ikke finne deg. Hun kan ikke se ting du har skrevet på wallen til svigerinnen din. Det vil bli som om du ikke er på facebook overhodet. http://www.new.facebook.com/home.php?tab=2...y/?view=profile => Øverst på siden, etter "Profile/Profil", pass på at det står "Only Friends / Bare venner" Da kan ikke hun (eller andre du ikke har på vennelisten din) gå inn på profilen din.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #19 Skrevet 10. februar 2009 Virker som om hun er ute etter å infiltrere familien din, kanskje komme nærmere "eksen sin"? Hvem ville vel servere i bryllupet til en eks? Seriøst? Tror ikke dama er virkelig navla. Bruk tipsene her om ignoering og sånn og hold dama så langt fra livet du bare kan. Og .- ikke skriv om krangler med svigerinner på FB - FB er IKKE privat - som mange later til å tro.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #20 Skrevet 10. februar 2009 Du har IKKE noe med hvem din svigerinne er venner med på Facebook. Dersom hun hadde vært en nær venninne av deg burde hun kanskje la være å legge til denne damen, men ellers er det ikke din sak. Og glem nå ikke at det er din mann som har gjort noe galt mot deg da han var utro, og IKKE denne damen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå