Gjest hana Skrevet 10. februar 2009 #1 Del Skrevet 10. februar 2009 står ikke godt nok til økonomisk enda til at jeg kan kjøpe det jeg egentlig vil, nemlig en lite brukt glof/polo - så dermed må jeg vurdere noe billigere inntil lønna stiger om et par år. bilen skal først og fremst brukes i by, og litt til kjøring fra by til by på ca 5 timer av gangen. ser det er endel golf til rundt 40 - 60 000 som for meg ser helt ok ut(men jeg har IKKE peiling) til noen års bruk, de er som regel rundt 10 år gamle. er det greit å bruke en slik bil til vanlig "lang"kjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fisk Skrevet 10. februar 2009 #2 Del Skrevet 10. februar 2009 står ikke godt nok til økonomisk enda til at jeg kan kjøpe det jeg egentlig vil, nemlig en lite brukt glof/polo - så dermed må jeg vurdere noe billigere inntil lønna stiger om et par år. bilen skal først og fremst brukes i by, og litt til kjøring fra by til by på ca 5 timer av gangen. ser det er endel golf til rundt 40 - 60 000 som for meg ser helt ok ut(men jeg har IKKE peiling) til noen års bruk, de er som regel rundt 10 år gamle. er det greit å bruke en slik bil til vanlig "lang"kjøring? Jeg hadde inntil nylig en Golf 1994 modell. Den var god å kjøre, brukte lite bensin og det var lite galt med den til å være en så gammel bil. Hadde egentlig tenkt å ha den noen år til, det hadde sikkert gått fint det, men jeg ble påkjørt bakfra og bilen ble kondemnert. Sjekk DinSide hva angår pris og få med deg noen som kan bil når du skal ut å se aktuelle kjøp. Søk på nett etter modell, så vil du få tips om vanlige feil på denne, så vet du hva du skal se etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mekaniker Skrevet 12. februar 2009 #3 Del Skrevet 12. februar 2009 Gode biler dette,går veldig langt,billige deler,billig i bruk,grei å kjøre.Golf med 1.8 litern er heller ingen sinke....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå