Gjest Stig Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg flørter med en dame truffet på nettet, og hun ønsker å gå over på mail. jeg er foreløpig litt forsiktig og ønsker ikke å røpe min identitet. Har i alle år kun benyttet web mail fra Get der navnet mitt fremgår. Må jeg ha en Hotmailkonto, eller kan jeg fremdeles bruke Get uten at min identitet røpes?
Megana Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 vel, hvis du har en mailadresse som er fornavn.etternavn er ikke det særlig anonymt akkurat Ville vel heller opprettet en hotmail, yahoo eller gmail konto.
Gjest Stig Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 vel, hvis du har en mailadresse som er fornavn.etternavn er ikke det særlig anonymt akkurat Ville vel heller opprettet en hotmail, yahoo eller gmail konto. Jeg vet at mange bruker disse kontoene. Men jeg skjønner ikke hva som blir mindre anonymt hvis jeg f eks oppretter en konto som heter "xxx123getmail.no" i tillegg til min offisielle med navn.etternavn. Kan man da ringe Get og spørre hvem jeg er?
Veronica88 Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Hvordan skulle man kunne ringe Get og få oppgitt navn? Og hvorfor kan du ikke lage en hotmail (eller Gmail eller må man fortsatt ha invite der?). Det tar 3 minutter, du kan lage så mange du vil, du kan bruke dem til diverse forumer og folk du treffer over nett. Skal du en gang begynte å bruke MSN Messenger (for å chatte der), så MÅ du ha noe annet enn Getmail. www.hotmail.com - 3 minutter du ikke taper noe på. Der må du heller ikke oppgi noe navn eller noen verdens ting du ikke vil. Alder tror jeg er påkrevd (for å se at du er over 15 vel), så kan du skrive Ola Nordmann som navn eller noe sånt. Du lager bare en mail som inneholder noe anonymt, snurresprett58. Hva som helst - bare det er ledig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå