trønderrock Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg sliter forferdelig i forholdet jeg er i. Det har skjedd så mye det siste året, uten at jeg trenger å gå i detalj om det. Vi har flyttet hver for oss og vil prøve å fortsette å være sammen. Jeg er veldig usikker på hva framtiden vil bringe, og på hva jeg vil. Hadde helt sikkert gjort godt å snakke med noen utenom mine nærmeste, slik at jeg kunne få objektive tilbakemeldinger. Er usikker på hvem jeg skal ta kontakt med? Jeg tenker og føler så mye på dette at jeg får stress-smerter i brystet, og har skjønt at slik kan jeg ikke fortsette å gå... Det er så vondt og vanskelig! Er det fastlege, fam.vern.kont eller hvor skal jeg henvende meg?
Gjest KateW Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Har du en fastlege du føler du kan forholde deg til på en god måte, så ville jeg begynt der. Og du, krysser alt for deg!
Gjest Ningeborg Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Jeg syns også du skal begynne hos fastlegen din. Han kan sikkert anbefale deg hva du skal gjøre eller andre steder du kan dra Men det er en fordel å føle at man har en lege som hører på seg da. Er jo ikke alle som er slik. Håper du finner ut av det Lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå