sistesjanse68 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hei Lurer på hvilken av disse terminene jeg kan stole mest på? 20+2
Erle84 Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Er det stor forskjell mellom dem da? Ul forteller vel noe om hvor langt fosteret har kommet i sin utvikling. Ivf er en svært nøyaktig dato for befruktning, men samtidig er det jo slik at termindato beregnes ut fra den tid bebisen gjennomsnittlig trenger for å utvikle seg til en fullgått bebis.
Harlekin Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Det skal ikke vært så stor forskjell på disse. Ved IVF vet man jo når befruktningen fant sted, og jeg tror man får beholde denne termindatoen med mindre babyen er vesentlig mindre enn den burde vært i forhold til IVF-terminen.
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 Hos meg var det Ul terminen to dager senere enn IVF terminen, men det var UL terminen som ble stående og de gikk etter.
Gjest Blush Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Virker som det er ganske forskjellig praksis på dette. Min gyn satt ikke noen ny termindato siden det var IVF.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå