Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest *lucky*
Skrevet

Noen som har peiling på hvordan jeg kan låse opp en ericsson tlf med binding i Netcom?

Gjest Gjest_merete_*
Skrevet
Noen som har peiling på hvordan jeg kan låse opp en ericsson tlf med binding i Netcom?

Ja, du må ringe netcom, så må du betale en sum for og åpne bindingen avhengig av hvor mye binding det er igjen.

Skrevet (endret)

Ja, du ringer netcom kundeservice, og får åpningskoden. Det kommer et gebyr på regninga, som regnes ut etter hvor mange måneder du har igjen av bindingsavtalen.

Edit:

Ble visst stående lenge denne fanen, før jeg fikk svart, hehe. Sorry.

Endret av Kamikatze
Gjest Gjest_Isa_*
Skrevet

Hej!

Jag skulle rekommendera att låsa upp mobilen hos tex unlockshop.no.

Jag vann en mobil förra året i en konkurranse som var låst till netcom, och när jag ringde netcom för att låsa upp mobilen så skulle det kosta 1500 kr. Jag betalade 300 kr hos unlockshop :)

Gjest *lucky*
Skrevet
Hej!

Jag skulle rekommendera att låsa upp mobilen hos tex unlockshop.no.

Jag vann en mobil förra året i en konkurranse som var låst till netcom, och när jag ringde netcom för att låsa upp mobilen så skulle det kosta 1500 kr. Jag betalade 300 kr hos unlockshop :)

Takk, det var noe sånt jeg tenkte på. Har søkt etter div steder på nettet for å få låst opp telefonen, mener at det skal finnes et sted man kan gjøre det gratis også men det er kanskje ikke lovlig.

Skrevet

Du kan gå inn på unlock å gjøre det der.

www.unlock.no

Der kan du kjøpe en unlock kode til telefonen din for 49,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...