simba80 Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er på utkikk etter kokebokholder til mitt nye kjøkken. Helst i i mørkt tre, men er ikke et must! Har vært på: Tilbords Ikea Kitchn Clas O Fryd Pentik Kremmerhuset Skal lete videre men tenkte at hvis noen VET hvor jeg får kjøpt det så sparer det meg for mye tid...
Gjest Krynkel Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Er noen av disse butikkene du har vært på på GlasMagasinet? Det er ikke så fryktelig ofte jeg er der, men de har så mye til kjøkken i de ulike butikkene der, så det ville forbauset meg om de ikke hadde en kokebokholder også. Men jeg vet jo ikke, da.
Gjest Elastica Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har en som ligger nesten ubrukt i skapet sammen med fonduegryta. Du kan få den.
Gjest Gjest_Bambi_* Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 KID-interiør har en liten kokebokholder i offwhite. Jeg så den sist jeg var innom butikken, men husker desverre ikke prisen på den!
Imax Skrevet 17. februar 2009 #6 Skrevet 17. februar 2009 Jøss, og jeg som trodde at kokeboka var laptop'en!
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Jeg så en fin en i oljet eik på Åhlens her en dag. Den var veldig fin, og vurderte å kjøpe den, men det tar da sånn plass på benken! Har så mye der fra før...
Gjest Gjest Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 hos lobelia.no har de en nydelig fra Chic Antique i tinn/sink? Gå inn på kjøkken og rull et stykke ned. veldig kvikk levering.fikk mine ting etter 3 dager.
simba80 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #9 Skrevet 18. februar 2009 Jeg så en fin en i oljet eik på Åhlens her en dag. Den var veldig fin, og vurderte å kjøpe den, men det tar da sånn plass på benken! Har så mye der fra før... Ja jeg kjøpte den og prøvde den hjemme, men var så stor..får fyke avgårde til Kid og se på den der da
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #10 Skrevet 19. februar 2009 Mique har iallefall hatt tidligere, både i stål og i tre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå