Gå til innhold

Kunne du tilgitt dette...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjort noe som jeg ikke burde gjort og som jeg angrer utrolig mye på..

Jeg har holdt på med en gutt i en periode. Vi har aldri vært sammen for han har ikke klart å komme over eksen.

Han har tidligere vært utro, han har kontakt med mange jenter, og nå har jeg fått vite at han angrer på at han gjorde det slutt med eksen...

Selvtillitten min har sunket langt ned pga dette, og jeg er så sjalu...

Så på fredag gikk jeg inn på Facebook siden hans, så passorden for en liten stund siden... Da så jeg at han satt å chattet med ei jente, og de pratet om sex og hva de ville gjøre med hverandre.

Jeg ble så utrolig skuffet og sint at jeg spurte han......

Og nå er han så forbanna på meg at han ikke vil prate med meg mer, og ikke vil tilgi meg......

Er dette utilgivelig..? Alle kan gjøre en feil...... Eller..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok. Det var vel å gå over streken når du gikk inn på facebook profilen hans, men nå vet du i hvertfall hvor du har han. Så blir det jo en vurderingssak om du syns du bør bruke krefter på en gutt som egentlig er interessert i en annen jente.

Skrevet

men du gikk inn og kikka fordi du var mistenksom, og der fant du bevis på hva han driver med... han er ikke noe å samle på. driver på med flere kvinnfolk.. kutt han ut, ellers kommer du til å bli bli mye såra:(

Skrevet

Jeg hadde nok droppet han fordi han ikke hadde interesse for meg, og syns det er helt forstålig at han dropper deg når du logger deg inn på profilen hans, og faktisk blir sur på han fordi han chatter med andre enda han tydeligvis har vært ærlig mot deg om følelsene sine hele veien... Det er lett å si, men etter en periode med kjærlighetssorg vil du også se at du får det bedre uten han!!

Skrevet

Denne gutten er:

1. Ikke sammen med deg

2. Forelsket i en annen jente

3. Kronisk utro

4. Forståelig nok sur på deg som invaderer privatlivet hans

Har du noen god grunn for å i det hele tatt prate en halv setning til med han??

Hvis du har trang til det og tror du faktisk har en mulighet til å bygge noe som helst med denne gutten, bør du heller oppsøke noen å prate med..

Skrevet

Selvfølgelig er det ikke tilgivelig å logge seg inn og spionere på en gutts privatliv, du er jo ikke engang sammen med ham!!!

Han gjør rett i å holde seg langt unna deg. Og jenta han pratet med, som du spionerte på mens hun chattet privat om sex med en singel ny gutt, hva har hun gjort deg?

Ingen sympati herfra, det der er drittkjerringfakter.

Skrevet
Denne gutten er:

1. Ikke sammen med deg

2. Forelsket i en annen jente

3. Kronisk utro

4. Forståelig nok sur på deg som invaderer privatlivet hans

Har du noen god grunn for å i det hele tatt prate en halv setning til med han??

Hvis du har trang til det og tror du faktisk har en mulighet til å bygge noe som helst med denne gutten, bør du heller oppsøke noen å prate med..

Her er vel et svar du bør lese ett par ganger, og ta til deg.

Du stoler ikke på han, han er ikke til å stole på, du "bryter deg inn" på profilen hans osv... er det virkelig slik du vil ha det? Og dere er jo ikke sammen en gang enda... Dette kommer ikke til å bli bedre om dere blir sammen heller, det tviler jeg sterkt på!

Skrevet

Ja, du gikk over streken.

Men gå rundt og være deppa fordi han ikke vil snakke med deg mer? Syns det er du som ikke burde snakke med han! Han virker jo ikke akkurat som den typen som er så veldig bra for deg...

Skrevet

Ser ikke at du har gjort noe galt jeg. Du hadde mistanke, og brukte de midlene du hadde tilgjengelig for å finne ut av mistankene dine. Ofte har man ikke mange muligheter til å finne ut av slikt, og jeg forstår VELDIG godt de som bruker et slikt middel hvis de kan.

Det han har gjort er ikke greit, og hvis han hadde vært ærlig med deg, så kunne han sagt det.

Når du selv blir nødt å rote det fram for å "få han i tale", har det mindre betydning hvordan du har klart det.

"Målet helliger middelet" er det et klokt ordtak som heter.

Nå må dere på Kvinneguiden slutte å dømme den som kikker på partnerens mobil eller facebook når noe virkelig ikke stemmer!

Det er den som går bak ryggen på partneren som har gjort noe galt. Er det virkelig helt akseptabelt at vi skal ha "verktøy" som er geniale til å bedra partnerene våre, og som samtidig skal være så pesonlige at vi har "lov til" og svært god mulighet til å bedra partneren så lenge vi klarer det??? Og på toppen av alt; hvis det kommer frem så er det partneren som har gjort noe galt og blir dømt nord og ned....???

Nei, vet du hva!!! Grow up, folkens. Dette må da være et sånt fjortisfenomen hva? Jeg kan ikke skjønne noe annet...

Skrevet

Gjest overnfor igjen...

Jeg ser nå at TS og gutten ikke var sammen. Det forandrer jo saken litt. Men av min erfaring her inne er jeg ganske sikker på at TS hadde fått de samme svarene om de hadde vært sammen.

Så jeg mener fortsatt hvert eneste ord...

Skrevet
Ser ikke at du har gjort noe galt jeg. Du hadde mistanke, og brukte de midlene du hadde tilgjengelig for å finne ut av mistankene dine. Ofte har man ikke mange muligheter til å finne ut av slikt, og jeg forstår VELDIG godt de som bruker et slikt middel hvis de kan.

Det han har gjort er ikke greit, og hvis han hadde vært ærlig med deg, så kunne han sagt det.

Når du selv blir nødt å rote det fram for å "få han i tale", har det mindre betydning hvordan du har klart det.

"Målet helliger middelet" er det et klokt ordtak som heter.

Nå må dere på Kvinneguiden slutte å dømme den som kikker på partnerens mobil eller facebook når noe virkelig ikke stemmer!

Det er den som går bak ryggen på partneren som har gjort noe galt. Er det virkelig helt akseptabelt at vi skal ha "verktøy" som er geniale til å bedra partnerene våre, og som samtidig skal være så pesonlige at vi har "lov til" og svært god mulighet til å bedra partneren så lenge vi klarer det??? Og på toppen av alt; hvis det kommer frem så er det partneren som har gjort noe galt og blir dømt nord og ned....???

Nei, vet du hva!!! Grow up, folkens. Dette må da være et sånt fjortisfenomen hva? Jeg kan ikke skjønne noe annet...

Les heller innlegget til TS. Det er ikke partneren sin pc hun har kikket på, men en fyr hun hadde noe på gang med (antageligvis sex) som har innrømmet at han ikke er forelsket i henne, at han ikke kan glemme eksen etc...

Vi dømmer henne ikke, bare oppfordrer henne til å kvitte seg med han!

Gjest Gjest_han_*
Skrevet

Jeg har gjort noe som jeg ikke burde gjort og som jeg angrer utrolig mye på..

Jeg har holdt på med en gutt i en periode. Vi har aldri vært sammen for han har ikke klart å komme over eksen.

Han har tidligere vært utro, han har kontakt med mange jenter, og nå har jeg fått vite at han angrer på at han gjorde det slutt med eksen...

Selvtillitten min har sunket langt ned pga dette, og jeg er så sjalu...

Så på fredag gikk jeg inn på Facebook siden hans, så passorden for en liten stund siden... Da så jeg at han satt å chattet med ei jente, og de pratet om sex og hva de ville gjøre med hverandre.

Jeg ble så utrolig skuffet og sint at jeg spurte han......

Og nå er han så forbanna på meg at han ikke vil prate med meg mer, og ikke vil tilgi meg......

Er dette utilgivelig..? Alle kan gjøre en feil...... Eller..?

/quote]

Jeg hadde dumpet han, han viste ingen respekt for deg! !....

Regner med at han vil være utro mot deg siden de skrev hva de ønsker å gjøre med hverandre, så kvalm!!

Han vil ikke tilgi deg fordi han vet du er svak, og vcil sikkert ikke sjekke FB igjen, - han er ikke verdt å være sammen med!

Skrevet

Jeg hadde også blitt fly forbanna hvis noen hadde gått inn på Facebook-profilen min.

Du ønsker at han skal tilgi deg. Jo, det er jo forståelig. Men hva håper du skal skje når han har tilgitt deg? At dere skal være venner?

• 2 uker senere...
Skrevet

han er vel ikke forelska i hu andre..han ville vel bare ha sex..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...