Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #1 Skrevet 10. februar 2009 Hva med slike mødre - de single, ressurssterke på 35+ som har fått barn i sen alder med sin gifte elsker eller en bekjent: som bevisst lever alene med sitt ene eller to barn? Hva synes vi om slike? Egoistiske?
Gjest hoa Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Selvfølgelig liker mannfolka det, så lenge de slipper å betale bidrag og stå til ansvar.
LukaFrost Skrevet 10. februar 2009 #4 Skrevet 10. februar 2009 Hva med slike mødre - de single, ressurssterke på 35+ som har fått barn i sen alder med sin gifte elsker eller en bekjent: som bevisst lever alene med sitt ene eller to barn? Hva synes vi om slike? Egoistiske? Jeg synes de er rett så økonomiske og praktiske. Mye enklere og billigere enn å stikke til danmark for kunstig befruktning.
Gjest Smart men tøft Skrevet 10. februar 2009 #5 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tror denne gruppen kvinner er eksklusive i form av at de er få og meget bevisste. Er kvinnen i god jobb, har solid inntekt, bra fremtidsmuligheter i jobben, er jordnær, fornuftig og helhetlig sunn på alle måter (gode relasjoner og stimulerende sinn), og de beveger seg mot de 40, og de ennå ikke er i samboerforhold/ekteskap, vel, så forstår jeg godt at enkelte vurderer å få et barn eller to alene, med sin gifte elsker eller en annen de har casual relations til. Hvorfor ikke? Det kan være tøft å oppdra barn alene. Men disse kvinnene er bevisste, har erfaring og vet hva de vil og skal. Da går ting lettere, selv om det å ha barn kan være...slitsomt. De kan jo finne seg en mann underveis også: mange i dag har jo uansett "mine, dine og våre barn".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå