Gjest Gjest_Hannah_* Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hørte på radio i dag at Stokka Velvære i Stavanger tilbyr 50% rabatt på hudpleie denne uken. Ville bare tipse om det! Jeg er fastkunde der, kan anbefales.
Blythe Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 takk for tipset!:-) Fikk time til torsdag!
mari4ever Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Hørte på radio i dag at Stokka Velvære i Stavanger tilbyr 50% rabatt på hudpleie denne uken. Ville bare tipse om det! Jeg er fastkunde der, kan anbefales. heia:) så bra tilbud takk for tipset:) hvor ligger Stokka vælvære?
Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 heia:) så bra tilbud takk for tipset:) hvor ligger Stokka vælvære? Se på http://www.stokkavelvaere.no Kanonpriser denne uken! Jeg fikk time på fredag Gleder meg!
Blythe Skrevet 11. februar 2009 #5 Skrevet 11. februar 2009 Stokka Velvære ligger på Sas Royal hotellet i Løkkeveien. Tror det heter Stokka Velvære pga eierene heter Stokka heia:) så bra tilbud takk for tipset:) hvor ligger Stokka vælvære?
mari4ever Skrevet 12. februar 2009 #6 Skrevet 12. februar 2009 Se på http://www.stokkavelvaere.no Kanonpriser denne uken! Jeg fikk time på fredag Gleder meg! så herligt! håper det er flinke:)
Gjest Gjest_frank_* Skrevet 17. februar 2010 #7 Skrevet 17. februar 2010 så herligt! håper det er flinke:) hva er dette for en diskusjon?ang halv pris på stokka vevære i løkkeveien?jeg får kun tilbakemelding att di aldri har hatt ett slikt tilbud?så da funderer jeg på hvor virkelig denne plassen dere snakker om befinner seg og som har 50% rabatt?
mari4ever Skrevet 17. februar 2010 #8 Skrevet 17. februar 2010 hva er dette for en diskusjon?ang halv pris på stokka vevære i løkkeveien?jeg får kun tilbakemelding att di aldri har hatt ett slikt tilbud?så da funderer jeg på hvor virkelig denne plassen dere snakker om befinner seg og som har 50% rabatt? unnskyld meg men dette e ein sykt gammale tråd hvis du faktiskt hadde lest kati den blei starta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå