Gjest Methuselah Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Det står og stirrer på meg. Igjennom vinduet og planlegger å drepe meg.
Gjest Kråkaa Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Du skal ikke se bort i fra det nei. De er spesielt hissig på denne årstiden. Engang så styrte ekornene verden og denne makten prøver de i disse dager å ta over igjen. Du får huske å låse døra di ikveld..
Gjest Wrangler Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Jepp, beware. Er Ekornets Frigjøringsdag idag Så hvem vet. Sleipe og utspekulerte. Hår overalt - ikke noe å stole på. Knatrelyden de lager kan lese av tankene dine, best å tre aluminiumsfolie over øra. Velkjent gammel betong-jungel råd.
Pest Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Ta på lue, fort! Det er viktig å dekke nøtten.
sixx Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Ta på lue, fort! Det er viktig å dekke nøtten. Ta på susp også...sånn for sikkerhets skyld....da bør du være godt sikret.
Skvaldersjura Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Ekorn ruler!!!! Det er de nøtt til!!!
trønderrock Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 Du sitter vel der med pelskåpe antagelig. Ikke rart den lille rakkeren ønsker å knerte deg
The Kitten Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Det står og stirrer på meg. Igjennom vinduet og planlegger å drepe meg. Ja, helt sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå