KatteLatte Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Bare leggene, men jeg vokser lårene hver sommer før bikinisesongen starter. Det blir som regel med den ene gangen i løpet av sommeren.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Bare leggene. Fra naturens side har jeg nesten ikke hår på lårene,heldigvis.
Gjest dalieo Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Bare leggene. Gidder ikke lårene også Har såvidt hår der da, og det er i tillegg helt lyst, så da gjør det ikke noe.
Amanlis Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Bare leggene. Er utstyrt med lite hår fra naturens siden, så de "duna" jeg har på lårene får bare være der. Nå, om vinteren, er det så som så med barbering av leggene også.
LukaFrost Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Bare leggene. De stakkars hårene jeg har på lårene sksal få være der. Er ikke dette en amerikansk greie egentlig?
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Begge deler. Lider ikke akkurat av manko på behåring på noen av stedene.
Gjest *smak* Skrevet 9. februar 2009 #9 Skrevet 9. februar 2009 Har verken hår på lår eller legger, er heldig fra naturens siden :gjeiper:
Strix Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Bare leggene. Har ganske lite og lyse dun på lårene og gidder ikke bry meg om dem.
Nepa Skrevet 10. februar 2009 #11 Skrevet 10. februar 2009 Om sommeren shaves legger og lår jevnlig, men denne rutinen sklir ut om vinteren. Siden jeg skal sydover om et par dager tok jeg hele hurven med krem i går, og her jeg går og hutrer skjønner jeg hvorfor jeg pleier å spare til vinterlekre bein
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 Bare leggene. De stakkars hårene jeg har på lårene sksal få være der. Er ikke dette en amerikansk greie egentlig? Øøh, amerikansk greie? Vil ikke si det. Det er rett og slett ikke stas med hårete lår. Jeg har mer hår på låra enn hva samboeren min har. Derfor shaver jeg, ikke fordi de gjør det i USA eller i Langtvekkistan.
Drua Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Om vintern er jeg ikke så nøye, da blir det stort sett bare leggene.. Men om sommeren shaves/fjernes det meste, også lårene ja.
FoxyFish Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har nesten ikke hår på lårene, og det lille som er der er helt lyst. Hadde jeg derimot hatt ganske hårete lår, så hadde jeg nok tatt dem også.
angeleyes Skrevet 10. februar 2009 #15 Skrevet 10. februar 2009 Jeg pleier bare å ta leggene, men hender jeg tar lårene også.
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #17 Skrevet 10. februar 2009 Jeg tar lårene samtidig som jeg tar leggene. Det tar jo bare noen få sekunder ekstra, ikke noen knokler som stikker ut der som man må passe på. Jeg har litt hårete lår. Det er helt lyst, og dunete, men om man drar hånden opp langs helt glatte, nybarberte legger, så kjennes jo lårene ganske hårete ut i kontrast...
Anglofil Skrevet 10. februar 2009 #18 Skrevet 10. februar 2009 Kun leggene, har nesten ikke hår på lårene (ihvertfall ikke som synes nevneverdig), så de lar jeg være å shave. Mvh Yvonne
Pialill Skrevet 10. februar 2009 #19 Skrevet 10. februar 2009 Shaver både legger og lår, hver dag. høres utrolig slitsomt ut:S føler med deg... jeg tar bare leggene en gang i uken nå på vinterstider, sånn at det ser noen lunde skaplig ut... hehe... om sommeren tar jeg lårene hver tredje uke eller noe sånt, men har bare lyst dun der så er ikke så veldig nødvendig, men ser dunet når det begynner å bli for langt gort i solen, derfor jeg tar det:P hvis jeg går med skjørt barberer jeg forresten ca fem cm høyere opp en skjørtekanten går, trenger ikke å vise dunet heller. men så skal de nevnes at jeg som oftest bruker tights eller strømpebukse med skjørt, og da er det ikke nødvendig:P
juliane Skrevet 10. februar 2009 #20 Skrevet 10. februar 2009 Man lærer jammen meg mye av å være på KG! Jeg må innrømme at jeg aldri har tenkt tanken på at lår-shaving er et alternativ, men nå er jeg velsigna med svært lite, tynne og lyse hår. Om vinteren shaver jeg aldri leggene, og man må selv da se dem i rett vinkel i sollyset for å se at de ikke er nybarbert. Om sommeren shaver jeg leggene sånn av og til. Bruker dere ikke fryktelig mye tid i dusjen, når dere barberer legger, lår, underliv og armhuler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå