Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Er det noen som kan anbefale en bra frisør/stylist i Oslo nord/øst? Gjerne en liten salong med god service og lang erfaring (også med make-up). Blir kjempeglad for tips! Vil helst unngå å farte så mye rundt denne dagen...
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #2 Skrevet 10. februar 2009 Eden brud på grünerløkka er fantastiske! Der kan du tilbringe hele morgenen/formidagen hvor de sminker deg og fikser håret ditt og kommer med litt mat til deg. De hjelper deg også på med kjolen o.l. Sånn var det hvertfall når jeg giftet meg
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2009 #3 Skrevet 12. februar 2009 Jeg ønsket i utgangspunktet å bli ordnet på Eden Brud på Grünerløkka, men dessverre har de bare kapasitet til en brud per dag. Jeg undersøkte litt rundt, og valget falt til slutt på Tony & Guy på Grünerløkka. Der var de kjempeflinke, hår og sminke ble veldig bra. De fikk inn en makup artist fra Makeup Store som ordnet sminken. På Tony & Guy har de også muligheter for å skifte, og de tilbød seg å hjelpe til med kjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå