Gjest Vet_ikke Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hei hei.. For lenge siden (3-4 måneder) så holdt jeg på med en jente, vi var veldig nære og har gjort en del sammen (om dere skjønner), men ting resulterte i at hun faktisk fant seg en annen. Vi var så og si sammen, men ting skjærte seg. Noe som faktisk knuste meg helt, spiste ikke på sånn en måned og bare sperra meg totalt inne, jeg har noelund komt meg over henne, men tenker hele tiden hvor bra vi kunne hatt det liksom.. Hun var min første skikkelige forelskelse og når hun fortalte meg at ting gikk til helvete så kan man trygt si at jeg løp fort til toalettet.. Vi har blitt veldig gode venner nå iløpet av siste månedene, men jeg har fortsatt store problemer med å se henne og typen uten at det stikker i meg. Nå er hun singel igjen og jeg vet ikke om jeg skal prøve meg på nytt eller om jeg skal drite i det. noen av venninene mine sa at jeg skulle glemme henne, at det var hun som kom til å angre, at hun lekte med følelsene mine, men jeg vet ikke jeg. Kompisene mine sier at jeg skal bare prøve meg på henne igjen og pule på henne og visst det går til helvete så har jeg ikke tapt noe på det, men jeg klarer seriøst ikke å tenke sånn. synest det blir helt feil. Jeg har utrolig lyst å bli sammen med henne uansett hvor mye dritt og faenskap hun satt meg igjennom. Folk sier faktisk at jeg har forandret meg totalt etter alt det styret der.. noe som jeg ikke ser selv. Men burde jeg ta sjansen? Jeg er utrolig forelsket, har ingenting å tape, men klarer ikke å sette meg igjennom den prossesen med grining, spying og alt det der om ting ikke går min vei.. Hva tenker dere? Trenger virkelig hjelp.
MonicaR Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hm... Var du sammen med henne for 3-4 måneder siden? Også har hun vært sammen med en annen igjen - og nå er hun singel? Isåfall virker det litt som om hun "skifter" ganske så fort... Dersom du da ikke vil gjennomgå det samme en gang til, så ville jeg vært veldig tvilende... Kanskje det beste er å beholde henne som venn? Hva med å snakke med henne om dette?
Gjest Vet_Ikke Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Hm... Var du sammen med henne for 3-4 måneder siden? Også har hun vært sammen med en annen igjen - og nå er hun singel? Isåfall virker det litt som om hun "skifter" ganske så fort... Dersom du da ikke vil gjennomgå det samme en gang til, så ville jeg vært veldig tvilende... Kanskje det beste er å beholde henne som venn? Hva med å snakke med henne om dette? Ja, det er jo det da, men jeg vet grunnen for hun slo opp og det er noe styr og er ikke sånn at hun skifter veldig fort.. jeg kan snakke med henne om det, men vet ikke hvor langt jeg kommer med det nå med det første liksom.. vil på en måte ha et utgangspunkt å gå etter om jeg skal prøve meg eller ikke.. og det er det jeg trenger hjelp til å finne ut :s
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 ho ditcha deg for en type hun ikke var så på G med engang. vel, jeg syntes det virker som om hun tar litt lettere på deg, enn du gjør med henne. og så lenge det er hun som har det overtaket på deg så står du i stor fare for å bli enda mer såret neste gang. for når du hadde så kjærlighetssorg etter så kort "forhold" med henne, kan du bare tenke deg neste omgang. og ikke minst så trykker hun selvbildet ditt i bunn. nei, det er VELDIG lite attraktivt. når en gutt syter seg til, eller henger rundt anklene etter en jente. da utnytter hun det bare og du får INGEN RESPEKT! mitt råd er faktisk å legge det hele greine bak deg. og søke etter lykken hos en som ser din verdi! og klarer du på død og liv ikke det, så spill ihvertfall kostbar og vis litt ben i nesa. ikke tøffl, eller la henne snurre deg rundt lille fingeren. jenter utnytter seg av slikt, og resultatet blir som regelt en stykk såra gutt. fordi når hun får sjans til å snurre deg rundt lille fingeren- så forsvinner all respekt for deg. det er faktisk beundrende med en gutt som klarer å si hva han mener og hvordan han vil ha det, og virkelig står for det. Det er slike gutter som får jenter til å henge etter seg! og min mening, hun dumpa deg. da kryper ikke du etter ho IGJEN! vent i det minste til hun tar kontakt igjen. dersom hun gjør det. og gjør hun ikke, nei beklager å måtte si det- men da betydde du ikke mye for henne.
Gjest fiks Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Det høres ut som om du har kjørt et slikt snill og grei løp med henne tidligere. Damene liker godt å ha gutta på pinne uten å egentlig bry seg døyten om dem. Det er kanskje på tide å bli litt mer egoist og ikke legge deg helt flat da... Damene liker selvsikkerhet og oppvarting og det er kanskje på tide å bli litt mer direkte i hva du prøver å gjøre. Det er bare til å kjøre på og utrykke selvsikkerhet og modenhet... Du ser da fort om hun bryr seg og hvis ikke så skitt på, du er ihvertfall en erfaring rikere
annamaria8 Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Kommer du ikke egentlig med svaret selv? Du sier at du er forelsket og ikke har noe å tape. Jeg synes at du skal prøve deg. Ellers vil du nok komme til å angre. Det er alltid lurt å følge følelsene sine, å satse på det hjertet sier deg. Hva annet kan man gjøre i en kjærlighetssak? Kan du ikke snakke med henne om det du føler, høre om du har sjangs, før du setter følelsene dine på spill? Om det finnes noen gud så kan det jo være at hun gjorde det slutt fordi hun savnet deg. Gir hun deg noen signaler om noe mer enn vennskap?
Gjest vet_ikke Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Ble mange å svare nå, men er liksom ikke sikker på hva jeg skal gjøre, det som er problemet liksom. Hun viser tegn på at hun kan være ute etter noe mere, ja. men ikke helt direkte. Men som en fyr sa her oppe "Gjest" om jeg ikke husker feil, så vil jeg jo heller ikke miste alt av respekt og la henne gjøre hvafaen hun vil med meg. Noe som jeg har latt hun gjort, men samtidig så bryr jeg meg ikke så mye, så lenge jeg ender opp med henne eller hva jeg skal si. Det er eneste at jeg vil være glad nå og det kommer nok ikke til å funke bra i lange løp og jeg får det jævlig i fremtiden. Men tror ikke det vil hjelpe å spille sånn egoist eller hva jeg skal si, for hun er veldig sjenert og tar skjeldent iniativ til å verken finne på noe eller snakke "først" liksom. Veldig stille av seg til tider. Tror faktisk jeg må bare snakke med henne istedefor å spille hard to get liksom.. Jeg er neimen ikke sikker. Men blir vekke i en stund så får god tenketid ivertfall..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå