Gjest pasta Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Tips til gaver og gjøremål for å få en fantastisk og minnerik dag. Store som små ting, som er med på å gjøre dagen
golda Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg sitter her sammen med pasta og venter på svar. Common folkens. Vis oss deres kreative sider.
golda Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Pasta, mens vi venter på svar. Sist Valentinsdag måtte jeg jobbe, så det ble ingen egentlig feiring/markering. Min mann hadde jobbet natten. Imidlertid fikk jeg bilen hans vasket og polert mens han sov på dagen. Jeg trodde ikke at min elskede kunne gå med et så lykkelig smil i så mange timer. Menn er enkle. :-)
Gjest pasta Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Så sannelig er de enkle, og godt er det. Haha Selv har vi kun denne helgen sammen før vi blir borte fra hverandre i lang tid grunnet studier. Håper på en flott dag, med kjærlighet fra morgen til kveld. Kan desverre ikke kosta skjorta...
Gjest FRØKENgjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 jeg har det "lett" i år da.. jeg skal gifte meg på valentines dagen wiii jeg vet ikke om det var noe særlig inspirasjon i det, men ville så gjerne si det
golda Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 jeg har det "lett" i år da.. jeg skal gifte meg på valentines dagen wiii jeg vet ikke om det var noe særlig inspirasjon i det, men ville så gjerne si det Gratulerer, kjære deg. :-)
Gjest milkyway Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal på jobb halv 8, så skal jeg komme hjem sliten og si "HYSJ IKKE BRÅK" etterpå, så etter en liten lur, kan vi kanskje kose >;-D
Gjest :) Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Skal på kjæresteferie/langweekend til en av europas hovedstader
Katta85 Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 Skal vekke mannen i åtte tiden med kort hvor det står han må få på sæ klærne for vi skal inn til byen på massasje thihi.. Får jeg lurt det til skal jeg lage en "piknik" inne på stua som står klar til vi er ferdige med litt god lunsj:) men trenger litt hjelp så får se hvor lett det blir Ellers skal jeg bare nyte kjæresten min :)
CocoPiaf Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 jeg har det "lett" i år da.. jeg skal gifte meg på valentines dagen wiii jeg vet ikke om det var noe særlig inspirasjon i det, men ville så gjerne si det Gratulerer !! håper du kommer til å få en super dag med din kjære !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå