LillAmalie Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 En kortere frisyre vil være mer kledelig og få deg til å virke HØYERE. Funket kjempe bra for venninna mi.. Vi ble paffe av forskjellen!!
Solstorm Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Hvor kort da? Jeg har en halvlang bob - men vet ikke om den får meg til å se lengre ut så tips mottas med takk!
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #3 Skrevet 10. februar 2009 Det er da ikke alle som kler kort frisyre....
LillAmalie Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2009 De fleste kan kle en kort frisyre. Bare tilpass din ansiktsfasong. Jeg hadde ingen menninger om dette før jeg så venninna mi. Snakk om forandring
Pialill Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 det kan godt være, men jeg elsker det lange naturlige blonde håret mitt, og vil aldri klippe det av! dessuten bryr jeg meg ikke om jeg ser lav ut, bryr meg ikke om jeg ser ut som de 160 cm jeg er:P
Gjest MB Skrevet 10. februar 2009 #7 Skrevet 10. februar 2009 Jeg er litt under 160, har hatt både kort og langt hår, og ser høyere ut med lengre hår. Så det er nok ikke sånn med alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå