LillAmalie Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Noen som har prøvd den?? Kommer den bare i shampoo og balsam?? Eller fins det shine spray?? Hvor kan jeg kjøpe det?? Og er den bra???
lovenemo Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 http://www.feelunique.com og http://www.lookfantastic.com har vel Tigi billig. Vil du kjøpe i Norge har du http://www.blivakker.no .. Har hørt en del bra om Brunette Godess, sikkert verdt å prøve
LillAmalie Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Ååå tusen takk Noen som har erfaring?? Haha, de har Brunette Godess, og Dumb Blond
LillAmalie Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. februar 2009 Men hvilke butikker selger Tigis nye "Brunette godess"?? Eller har de det hos frisøren??
lovenemo Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Aner ikke hvilke butikker som selger Tigi, jeg kjøper på nett. Kan hende det er noen frisører som bruker det merket, har egentlig ikke peiling Jeg bruker Tigi Control Freak, og er veldig fornøyd med den ihvertfall.
Essie_ Skrevet 10. februar 2009 #6 Skrevet 10. februar 2009 De lukter kvalmt, og jeg syns ikke de var spesielt gode heller..
LillAmalie Skrevet 10. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2009 hvor kjøpte du det? og hvilke kjøpte du?? shampoo? balsam?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2009 #8 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har også nettopp kjøpt shampoen i denne serien. Bestilte fra strawberrynet for en uke siden og fikk den i posten i dag, kostet rundt 100,- Har ikke fått prøvd den enda, men den lukter sånn Bayleys (eller hvordan det nå skrives) Kjæresten min elsket lukten, jeg håper den lukter svakere i håret enn den gjorde i flaska, men var en original og ganske god duft.
Essie_ Skrevet 11. februar 2009 #9 Skrevet 11. februar 2009 Jeg kjøpte 750ml shampo og balsam på lookfantastic til like under 200kr.
LillAmalie Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 12. februar 2009 Merket dere noen forskjell da?? er den bra??
lovenemo Skrevet 12. februar 2009 #11 Skrevet 12. februar 2009 Jeg bruker ikke den du spør etter, men jeg merket stor forskjell.. Er kjempefornøyd med Tigi
mari4ever Skrevet 12. februar 2009 #12 Skrevet 12. februar 2009 Jeg kjøpte 750ml shampo og balsam på lookfantastic til like under 200kr. jeg og:) sykt billig:D
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2009 #13 Skrevet 14. februar 2009 jeg og:) sykt billig:D Jeg og:) Lukter godt...ikke så sterkt i håert. Jeg har lysbrunt hår med litt gyldenrødt skjær og syns håret får fin glans. fornøyd ja:)
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #14 Skrevet 15. februar 2009 Når jeg var inne på lookfantastic for å kjøpe 750 ml flaska, så sto det at de kun sendte denne størrelsen innenfor UK. Hvordan fikk dere den i posten da?
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2009 #15 Skrevet 15. februar 2009 Jeg synes den lukter rart, ganske kvalmende egentlig. Og ikke er den særlig god heller, særlig ikke for meg som har sensitiv hodebunn. Begynte å klø. Og da jeg gikk tom og kjøpte Herbal Essences i et krisetilfelle, så ble plutselig håret mitt dobbelt så blankt og mykt som det hadde vært i den perioden med Tigi. Sært at det skal være luksusprodukt her, da jeg bodde i Detroit sto Tigi-serien sammen med Fructis, Wella og Pantene på drugstoren - og til omtrent samme pris.
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 15. februar 2009 #16 Skrevet 15. februar 2009 Jeg hadde shampoen og balsamen for en stund siden, og jeg er ikke imponert. Jeg er enig med dem som syntes at den luktet litt ... rart, nesten kvalmende søtt. Karamell eller Baileys eller ett eller annet i den retning. Nå har jeg striper i håret, og bruker Tigi Dumb blonde shampo og balsam. De er helt greie, men ikke noe mer. Tviler på at jeg kommer til å kjøpe dem igjen, når jeg går tom. Jeg var mer fornøyd med Redkens produkter, rett og slett.
mari4ever Skrevet 16. februar 2009 #17 Skrevet 16. februar 2009 Jeg og:) Lukter godt...ikke så sterkt i håert. Jeg har lysbrunt hår med litt gyldenrødt skjær og syns håret får fin glans. fornøyd ja:) jaaaa elsker den lukten:) jeg har helt blondt hår men den funker på mitt hår og får vekk gulskjæret:) hørtes ut som du hadde tøft hår, liker når håret går i litt rødskjær:) bra produkter ja;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå