Gå til innhold

Pikklukt eller duft?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_curious_*
Skrevet

Det er naturlig og sikkert noen, kanskje mange som liker det og... MEN jeg klarer ikke. Jeg elsker kjæresten min over alt på jorden men hver gang vi skal ha kos han MÅ på bade først. Noen ganger ser jeg at han blir litt lei seg eller ser ikke helt komfortabel ut og DA blir jeg lei meg!!! Jeg bare klarer ikke.....

Hva sier dere jenter???? Hvordan er det for dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Renslighet er jo en selvfølge. Om han kommer svett hjem fra jobb eller trening så får han værsågod ta en tur innom dusjen først. Lukten av pikk tenner meg mer hvis jeg allerede er kåt, men generelt så liker jeg det ikke.

Skrevet

Så lenge han er ren - og det bare lukter litt "av ham", så synes jeg det er deilig. :) Men en dusj ikke alt for lenge i forkant er et must.

Det er jo også forskjell på lukt, og jeg har vært ute for en jeg IKKE likte lukten av i det hele tatt... Selv om han var nydusjet... Det var IKKE moro.. Får ikke mye lyst til å suge da, altså...!! :spy:

Skrevet

Lukten av en ren pikk liker jeg. Men det må sies at den da skal ha vært vasket innen de siste timer. Men penis lukter likevel litt, selv når den er ganske nyvasket, og denne lukten liker jeg godt.

Gjest Gjest_curious_*
Skrevet

Takk til alle som svarer.. Det hjalp :) Han er en mann som liker å være ren så det er ikke noe problem og han dusjer jo noen ganer 2 ganger om dagen.. MEN selve pikklukt,,,,skjønner dere???

Skrevet

Jeg elsker det :) Eller, min samboers lukt da... :rødme:

Tenner på null komma niks :gjeiper:

Skrevet

Nja, det kommer an på hvor renslig han er, hvor mye forhud han har og hvor trange klær han går med... En ren penis lukter godt hvis jeg er kåt. Kanskje du skal vente med å kle av ham underbuksa til du er ordentlig kåt?

Skrevet

Jeg vet hva du mener. Jeg har vært sammen med en som jeg ikke tålte lukten av. Den var så stram og skar liksom gjennom neseborene. Selv om han var nyvasket.

Andre igjen har hatt en god lukt.

Må ha noe med feromoner å gjøre eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...