Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2009 #21 Skrevet 13. februar 2009 Det kan være utrolig godt da. Har hatt det med noen jeg har vært sammen med noen ganger. Anbefales til alle som ikke har prøvd, men det må gjøres rett. Mannen må være forsiktig i begynnelsen, og da jenter det er er kjempegodt.
Gjest *Ulla* Skrevet 13. februar 2009 #22 Skrevet 13. februar 2009 Har prøvd det noen ganger, men blir aldri noe særlig ordentlig ut av det. Liker det litt, men det blir fort for vondt. Så det blir at vi gjør det litt innimellom. Vet ikke hvor vanlig det er jeg, men kan vel tenke meg at de fleste har prøvd litt. Kjenner derimot ingen som har det som en vanlig "sex-måte", om man kan si det sånn.
Frk Johansen Skrevet 13. februar 2009 #23 Skrevet 13. februar 2009 Jeg har hatt det en 5-6 ganger, min samboer har hatt det mye med sin ex og han setter pris på det. Han er veldig forsiktig og bruker glidemiddel og det er da på sett og vis godt, men jeg får vondt i magen et par dager etterpå når jeg må "ordentlig" på do, så vi har ikke gjort det de siste to årene og det frister ikke meg. Dersom det hadde vært veldig "viktig" for min kjære kunne jeg gjort det for jeg opplevde orgasme men jeg antar dette varierer fra person til person som mye annet. Synes absolutt man kan prøve før man sier at det ikke er godt!
Gjest Joda Skrevet 16. februar 2009 #24 Skrevet 16. februar 2009 Jeg har prøvd et par ganger med min kjære, men det var også noe jeg hadde sakt at jeg aldri ville prøve (tankegangen var noe lignende som; Penis har ikke noe å gjøre baki der!). Men en gang han hadde meg på gli og spurte igjen, så tenkte jeg "hvorfor ikke?". Folk sier det er godt, andre sier det er vondt. Hvordan vil jeg vite hvordan det er om jeg ikke prøver? Så, jeg prøvde det. Det første jeg tenkte var at det var vondt, men jeg var også nervøs i begynnelsen så naturligvis ble det vondt. Men etter han fokuserte på andre punkter (klitoris, for å tenne meg ennå mer) så var det bare litt mer merkelig..på en god måte. Så jeg kan gjerne tenke meg at det er mange par som -prøver- analsex, men ikke like mange som faktisk utfører dette regelmessig
NoAngel Skrevet 16. februar 2009 #25 Skrevet 16. februar 2009 jeg liker det.. innimellom... men syntes det er så stress med det at jeg alltid må vite at det er rent og pent osv :S hadde nok vært helt anderledes om jeg ikke stresset så med det..
Gjest Gjest Skrevet 23. februar 2009 #26 Skrevet 23. februar 2009 Det er jo som alt annet, vi liker forskjellige ting. Personlig har jeg kun hatt det med min mann, og ikke tidligere partnere. Tror ikke han helle har hatt det med noen andre. De første gangene var når vi var temmelig beruset, nå gjør vi det edru, men sjeldent. For min del gjelder det samme som for "Noangel" - jeg må være sikker på at alt er rent og slikt... Det er litt styrete. Men så lenge mannen er forsiktig, og bruker god tid og MYE glidemiddel, er det definitivt verdt å prøve! Men, det hadde nok aldri falt meg inn å gjøre det på en "onenight". Tror det er viktig med tillit, for de første gangene (og enda minuttet) er det ganske vondt... Men så er det bare FANTASTISK!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå