Gjest Gjest_Curious_* Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Er det helt vanlig å ha analsex i et forhold??? Hvor ofte har dere hatt??
FoxyFish Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Denne er kanskje i feil kategori..? Ellers er det kanskje ikke så merkelig om man er barnløs Unnskyld...
Gjest Gjest_curious_* Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Denne er kanskje i feil kategori..? Ellers er det kanskje ikke så merkelig om man er barnløs Unnskyld... oiii.. sann.... det ble vist feil.. Hvordan kan jeg legge den i riktig kategori??? prøvde i sta.. klarte ikke.. vet du??
Gjest Naria Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Hvor ofte har dere hatt?? Hele null ganger! Har ikke tenkt til å gjøre noe med det tallet heller. Vanlig eller ikke vanlig, analsex frister overhodet ikke.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg tror egentlig ikke at det er så vanlig som det det en del områder i samfunnet får oss til å tro. Jeg tror det er like vanlig nå som det alltid har vært, men at det nå er mer åpenhet rundt dette. Her i huset har vi ikke det. Jeg har forsøkt det, men likte det ikke, så det kommer ikke til å skje igjen her i gården.
Gjest Rayden Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Det er ikke uvanlig heller. Det er faktisk ganske forståelig at folk liker det når man først er blitt vant til det.
Strix Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 Vi har aldri hatt det og kommer aldri til å ha det. Ingen av oss er interessert eller tenner på tanken. Jeg har såvidt prøvd, ikke for meg!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #8 Skrevet 9. februar 2009 Ifølge en undersøkelse om nordmenns seksualvaner (foretatt av Durex): "48 prosent oppgir å ha hatt analsex". http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/11/06/448509.html
lovenemo Skrevet 9. februar 2009 #10 Skrevet 9. februar 2009 Hvor vanlig det er i et forhold kommet jo helt an på de to som er i forholdet da Ser ikke på det som verken vanlig eller uvanlig, folk liker forskjellige ting - enkelt og greit. Teller ikke hvor mange ganger vi gjør dittn og dattn akkurat, men det er en del av sexlivet, and we like Gjøres det rett kan det være utrolig digg.
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #11 Skrevet 9. februar 2009 Ofte. Det er deilig. (Men bare hvis man slapper helt av og bruker olje/glidemiddel.)
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #12 Skrevet 10. februar 2009 Har aldri hatt det. Men de gangene jeg har vært borti "jeg har aldri"-leker på fest vil jeg si at det er en av ti som innrømmer det. Men tror det er noen som ikke innrømmer det. ;-)
Ethereal Skrevet 10. februar 2009 #13 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har ikke hatt det, og kommer aldri til å ha det. Ikke noe for meg!
Gjest Purple Haze Skrevet 10. februar 2009 #14 Skrevet 10. februar 2009 Jeg har aldri hatt analsex, det frister meg overhodet ikke. Men jeg vet at kjæresten min liker det, så det hender jeg tenker tanken om at jeg burde prøve for hans skyld. Tror bare ikke det kom til å gi meg noe som helst. Og fordi han vet at jeg ikke er lysten på det, spør han aldri om jeg kunne tenke meg å prøve heller.
Gjest billcat Skrevet 10. februar 2009 #15 Skrevet 10. februar 2009 Vi har det veldig ofte. Mer eller mindre påkrevd for sprutorgasmer hos madamen. Perfekt for snabbiser også, analen kan gå fra 0-100% på ett sekund mhp på hvor godt det føles. Hatt analsex med omtrent halvparten av de jeg har hatt sex med, og andelen hadde nok vært høyere om noen av forholdene hadde vart lenger enn de gjorde.
Cottoncandy Skrevet 11. februar 2009 #16 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har aldri hatt analsex, klarer ikke forestille meg at det kan være noe godt.
waco Skrevet 11. februar 2009 #17 Skrevet 11. februar 2009 Jeg har aldri hatt analsex, klarer ikke forestille meg at det kan være noe godt. Det er vel derfor folk prøver før de uttaler seg?
Småkjekset Skrevet 11. februar 2009 #18 Skrevet 11. februar 2009 Om det er vanlig eller ikke varierer fra forhold til forhold. Jeg og min samboer liker dette veldig godt, men hvor mange ganger vi har hatt det kan jeg ikke svare på.. Sitter ikke å holder telling på det..
Gjest Gjest_jente21_* Skrevet 11. februar 2009 #19 Skrevet 11. februar 2009 Er det helt vanlig å ha analsex i et forhold??? Hvor ofte har dere hatt?? er ikke i et forhold nå, men vi hadde det vel omtrent 50 ganger tilsammen. De første 10 gangene var det vondt og ubehagelig, hovedsakelig fordi han bare kjørte rett på... etter jeg leste litt om hvordan man 'skal' gjøre det, ble det kjempegodt. Den første gangen han spurte sa jeg 'aldri i verden!'
Gjest Gjest_JinX_* Skrevet 11. februar 2009 #20 Skrevet 11. februar 2009 Vi har analsex innimellom, vet ikke hvor ofte.. hver 15. gang ender medt det, cirka..?! Men hvor vanlig det er, vet jeg ikke, har et par venninner som liker det, mens mange av dem gjør det absolutt ikke. Av de rundt 30 stk typen min har hatt sex med, er det kun 2 stk han har hatt analsex med, inkludert meg, så det sier kankje litt om normen? Jeg digger det ihvertfall, men ikke så ofte, da det alltid er ubehagelig i starten, men etter hver gang tenker jeg at "hvorfor gjør vi ikke dette mer".. Men så må jeg sånn på do og får vondt i magen etter ei stund, og tenker: "kanskje ikke".. hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå