Minisa Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Topic sier vel seg selv Hva er deres erfaringer? Jeg er spesielt ute etter gode koster til mineraløyesminke og lurer på hvilke dere vil anbefale?
Hilde Christina Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Ikke prøvd noen av Glos sine koster, så jeg får ikke sammenliknet, men IDs koster er overlegne i mine øyne. Supre!
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Ikke prøvd noen av Glos sine koster, så jeg får ikke sammenliknet, men IDs koster er overlegne i mine øyne. Supre! Helt uenig her. ID sine koster røyter, stikker og veldig overpriset.
Pialill Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 ID sine varer og varer så lenge du vasker dem riktig=) jeg har hat mine i flere år, og de funker kjempe bra, og legger på sminken utrolig bra;) har ikke prøvd de andre...
Pialill Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 Helt uenig her. ID sine koster røyter, stikker og veldig overpriset. sikkert fordi du har vasket dem med vann og for sterk såpe:P da blir hårene sprø og knekker og limet løsner... du må bruke sånn kostvask som er beregnet på de kostene... da varer de i evigheter=)
Pialill Skrevet 9. februar 2009 #7 Skrevet 9. februar 2009 så først nå at det er til øyesminke du er ute etter, da kan du likså godt kjøpe de på bodyshop, de er veldig gode og varer lenge... du trenger ikke de dyreste kosetene da ettersom de kostene fra id er spesiallaget for å arbeide mineralsminken godt inn i huden, er litt annerledes med øyesminke ettersom det ikke skal smelte sammen med huden på samme måte som fundation hvis du skjønner hva jeg mener:P
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2009 #8 Skrevet 10. februar 2009 sikkert fordi du har vasket dem med vann og for sterk såpe:P da blir hårene sprø og knekker og limet løsner... du må bruke sånn kostvask som er beregnet på de kostene... da varer de i evigheter=) Jeg har vasket dem i alt fra baby sjampo til ID sin egen børsterens og de er kjøpt både på ebay og i salong. Faktum er i motsetning til både andre mineralmerker og tom bodyshop er de skikkelig elendige. Dette er også ganske gjengse oppfatning så jeg føler meg ikke helt alene her. Øyenskyggebørsten derimot er ok.
datajente Skrevet 10. februar 2009 #9 Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hei! Jeg har nettopp kjøpt syntetisk Flat Top Kabuki fra Kiss Me Minerals, og er dødsfornøyd! Jeg bruker den til presset- (GloMinerals Pressed Base) og løspudderfoundation. Denne kosten er den beste kosten for pudderfoundation jeg har hatt. Les mer om dette på bloggen min. Fra før har jeg natur Kabuki og en annen vanlig børste; begge fra ID. Endret 10. februar 2009 av datajente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå