Gå til innhold

Slik kommer tabellen for 2009 og ende i tippeligaen

Anbefalte innlegg

Gjest Methuselah
Skrevet

1 Rosenborg

2 Viking

3 Brann

4 Stabæk

5 Tromsø

6 Fredrikstad

7 Lillestrøm

8 Vålerenga

9 Bodø\Glimt

10 Lyn

11 Molde

12 Strømsgodset

13 Start

14 Odd Grenland

15 Ålesund

16 Sandefjord

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Molde kommer nok høyere opp på listen.

Bare å korrigere med en gang :fnise:

Jeg tror Brann vinner, og enga kommer lengre opp, åfk på siste.

Skrevet

Jeg er iallefall enig med førsteplassen din! Men resten må jeg få komme tilbake til senere, når jeg har kommet i tippeligamodus igjen. :ball:

Skrevet

En måned til du er i det moduset da :)

Skrevet

Enig med andreplassen, men nummer 1 blir lsk i år :jepp: Bare vent å se.

Tror Molde og Lyn kommer lenger opp, og Fredrikstad lenger ned.

Men vanskelig å spå igrunn. Men håpe kan man :ball:

Skrevet (endret)

Har troen på at Aafk kommer til å havne lenger opp i år. Virker som at Rekdal har ordna opp! Gleder meg til sesongstart!! :)

Krysser fingrene for at de i hvert fall havner over Molde og Godset. :jepp:

Endret av venus_
Gjest Grafica
Skrevet

Odd Grenland vant Adecoo-ligaen 2008, og du dømmer de kvallikplass?

Skrevet
Odd Grenland vant Adecoo-ligaen 2008, og du dømmer de kvallikplass?

Og vinne Adecoo-ligaen er det samme som å komme på 15 plass i tippeligaen i 2008. Det er noe helt annet og spille i den øverste divisjonen en og spille i den nest øverste

Skrevet

At de vant adeccoen betyr da ikke at de er bedre enn noen i tl?

Gjest Grafica
Skrevet

Det betyr at de kvalifiserte seg direkte til tippeligaen (og har gjort det utrolig mye bedre med den nye treneren), og at de kommer nok til å greie å klatre høyere enn kvallikplassen i 2009...

Skrevet
Det betyr at de kvalifiserte seg direkte til tippeligaen (og har gjort det utrolig mye bedre med den nye treneren), og at de kommer nok til å greie å klatre høyere enn kvallikplassen i 2009...

Synes ikke dette er en selvfølge for førsteplassen i adecco.

Skrevet

Nei nå tuller du er det hva det betyr. Gud dette viste jeg ikke. Tenk at de vinner addeco ligaen betyr at de rykker opp. Tenk at vinneren av den nest øverste divisjonen rykker opp.... Nei jeg lærer noe nytt vær dag

Skrevet
At de vant adeccoen betyr da ikke at de er bedre enn noen i tl?

Stemmer laget som ender som sist i tippeliagen blir regnet som et bedre lag en det som vinner addecoligaen.

Skrevet

Åh, jeg gleder meg sånn til vi er i gang igjen!! :fotball: Skal jeg tippe med hjertet eller hodet tro? ;)

1. Rosenborg

2. Vålerenga

3. Viking

4. Stabæk

5. Brann

6. Fredrikstad

7. Lillestrøm

8. Tromsø

9. Lyn

10. Ålesund

11. BodøGlimt

12. Molde

13. Odd Grendland

14. Stømsgodset

15. Sandefjord

16. Start

Det ble litt blanding av hjerte og hodet. Men jeg HÅPER Vålerenga gjør det enda bedre enn dette :fnise: Jeg TROR Lillestrøm gjør det bedre enn dette. Og kanskje Viking gjør det litt bedre, nå som Røsler har fått litt tid på seg. Men jeg står ved denne, så får vi telle dagene til vi er i gang!

Skrevet

Hvordan er reglene for nedrykk i år? Tilbake som "vanlig", der de to siste rykker rett ned og tredje sist i kvalikk?

Skrevet

Å jada MellonCollie, Lsk gjør det bedre enn dette skjønner du ;) Og tenk at du sier det. :klem:

Vålerenga på 2 plass. Vel, jeg får vel ikke være dårligere enn deg og si at det er greit bare lsk kommer på 1 :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...