iden Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Det lurer jeg stort på!! Jeg koser meg stort med hekling, strikking, symaskin osv, mens han fort blir sittende i sofaen, ser halvinteressert på TV og ønsker seg en litt mer maskulin hobby... Noen tips?!
Vera Vinge Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Min snekrer eller maler. Hvis han ikke er på jobb da, siden jeg stort sett driver med håndarbeid når jeg er alene hjemme.
kaprifolen Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Min sitter enten og binder fluer eller kikker på hagler på nettet... Eller han ser på jakt-/friluftsfilmer...
Gjest Deception Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Nå bedriver jeg ikke noen former for håndarbeid, men jeg leser, surfer eller jobber på laptopen. Mannen, derimot, snekrer og styrer med alle slags oppussingsrelaterte ting, trener hunden, spiller spill, holder på med PC, ser på tv-programmer jeg ikke liker...
Pialill Skrevet 9. februar 2009 #5 Skrevet 9. februar 2009 samboeren min spiller spill eller girtar:P
Abraxas Skrevet 9. februar 2009 #6 Skrevet 9. februar 2009 (endret) ..... Endret 19. juni 2009 av Abraxas
iden Skrevet 12. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2009 thnx!! Får nok prøve å få han til å ta opp litt gamle hobbyer som gitarspill igjen... Er jo så koselig!!! Tenkte mest på ting han kan gjøre fra sofakroken sammen med meg nemlig - snekring, trening og sånn er det litt vanskeligere å bedrive mellom putene, hehe! Men, det skulle virkelig vært en mannestrikkingtype som var actionfylt og givende nok til at sånne handymen ble fenget av det:) hehe:)
Gjest itla Skrevet 12. februar 2009 #8 Skrevet 12. februar 2009 thnx!! Får nok prøve å få han til å ta opp litt gamle hobbyer som gitarspill igjen... Er jo så koselig!!! Tenkte mest på ting han kan gjøre fra sofakroken sammen med meg nemlig - snekring, trening og sånn er det litt vanskeligere å bedrive mellom putene, hehe! Men, det skulle virkelig vært en mannestrikkingtype som var actionfylt og givende nok til at sånne handymen ble fenget av det:) hehe:) Mannen driver med radiostyrte biler, og har skaffet seg en liten "sofapult" (denne) der han kan sitte med småprosjekter. Veldig greit.
Gjest Pysepus Skrevet 13. februar 2009 #9 Skrevet 13. februar 2009 Han surfer på nettet, ser på TV, leser bøker, jobber...
Reveal Skrevet 13. februar 2009 #10 Skrevet 13. februar 2009 Han ler seg kvakk ihjel- fordi jeg ikke har peiling på hva jeg driver med. Ender med at han prøver å vise meg (for han fulgte med i håndarbeidstimene- mens jeg bare gledet med til sløyden). Men ellers; leser bok, aviser, ser på tv, tar unna litt husarbeid, lager mat til oss. Omtrent det samme jeg gjør når han driver med sitt.
Lizz84 Skrevet 14. februar 2009 #11 Skrevet 14. februar 2009 Kjæresten min animerer på pc'n, er både hobby og jobb for han.
Gjest Krynkel Skrevet 14. februar 2009 #12 Skrevet 14. februar 2009 Han ser filmer/serier. (Ettersom jeg driver med håndarbeid kun når vi ser filmer og serier.)
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #13 Skrevet 19. februar 2009 Han vasker opp, vasker klær, drar ut en tur og vasker bilen, rydder og vasker kjøkkenet, finner noen forslag til hva vi kan kjøpe til moren min i bursdagsgave, gir meg fotmassasje e.l. Eh, jeg drømmer visst... Jeg driver jo ikke med håndarbeid!
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2009 #14 Skrevet 19. februar 2009 I vår familie er det nok broren min som har fått håndarbeidsgenene... Han kan nemlig brodere flotte broderier, noe jeg ikke får til noe fint i det hele tatt og dermed ikke har noen interesse for. Og han er handyman og maskulin som bare det... Jeg er flinkere til å snekre enn å sy, jeg. :-P
iden Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #15 Skrevet 21. februar 2009 Tusen takk for alle tips!! La operasjon "inspirere-mannen" begynne:D
iden Skrevet 21. februar 2009 Forfatter #16 Skrevet 21. februar 2009 Tusen takk for alle tips!! La operasjon "inspirere-mannen" begynne:D
jezza86 Skrevet 22. februar 2009 #17 Skrevet 22. februar 2009 Surfer på nettet, ser tv/film, leser avis/bok, styrer med våpenpuss... vasker opp, vasker tøy. men er stort sett nok for han bare å se på tv, som jeg og gjør samtidig som jeg strikker/hekler/syr/broderer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå