Gå til innhold

Gold's Gym i Oslo - noe for en kvinne på 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har kjempelyst å begynne å trene. Tok meg en tur innom Gold's Gym i Oslo i forrige uke. Det så kjempefint ut, men er det noe for meg som begynner å bli litt dvask og gammel? :søvn:

Stine

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan da trene overalt selv om du er 40!! :) Jeg har ingen erfaring med Gold's Gym, jeg bare stusset på hvorfor du mente det hadde noe med alder å gjøre... Her om dagen snakket jeg med en dame på 79 år på mitt treningssenter ;) Syns du stedet er tiltalende, noe det virket som om du gjorde, er det jo bare å sette i gang!

Gjest Løve66
Skrevet

Har aldri hørt om Golds Gym så vet ikke noe om det, men er det et spesielt "trendy" sted med hovedsakelig unge mennesker siden du er i tvil om du kan trene der? Jeg har opp gjennom årene vært innom mange forskjellige treningssentere i både inn- og utland, men alle stedene er det alle mulige typer mennesker; unge, gamle, tynne, tykke, veltrente, utrente, jålete, late, nybegynnere - ja, alle mulige (sikkert mange av de du kaller "gamle og dvaske" også :-) )

Så det er bare å melde seg inn hvis du synes det så fint ut der! Folk som trener på sentre bryr seg fint lite om de andre som trener, så du skal være langt mer enn bare vanlig "dvask" for å påkalle særlig oppmerksomhet :tongue:

Skrevet

Tok meg en tur innom i dag og ble overtalt. Det var bare å bite i det sure eplet :) Etter første treningsøkt i dag, må jeg si meg positivt overrasket. Prøver nestegang om to dager, er vel ikke vits i å overdrive. :popcorn:

Skrevet

Jeg var med på en Power-Yoga time i går, jeg vil bare si at dette er den beste investeringen jeg gjort på lenge.

Har ikke følt meg så bra og hatt så mye energi på flere tiår. :rødme: . Dette er noe alle burde prøve.

Skrevet

Noen som vet hva et medlemskap på Gold's Gym koster?

Skrevet

Jeg vet, jeg vet :babysmokk:. Jeg betaler 591,- per måned. Det inkluderer alle fasiliteter. De har både billigere og dyrere abonnement.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...