Gjest jeg blir gal Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Jeg bruker kun VLC (mediaplayer). Nå har jeg kjøpt ny laptop og dermed blitt den ulykkelige bruker av Windows Vista, og VLC kræsjer hele tiden. Er det Vista sin feil, eller hva skjer? Det eneste programmet jeg ikke har lagt inn i forhold til hva jeg hadde før er Dreamweaver. Ellers er alt ved det gamle, altså med unntak av os-versjonen. Hjelp meg, jeg nekter å bytte til WMP!
Morgause Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Jeg bruker kun VLC (mediaplayer). Nå har jeg kjøpt ny laptop og dermed blitt den ulykkelige bruker av Windows Vista, og VLC kræsjer hele tiden. Er det Vista sin feil, eller hva skjer? Det eneste programmet jeg ikke har lagt inn i forhold til hva jeg hadde før er Dreamweaver. Ellers er alt ved det gamle, altså med unntak av os-versjonen. Hjelp meg, jeg nekter å bytte til WMP! Jeg har en relativt ny laptop, og har ingen problemer med VLC. Jeg regner med at du har den nyeste versjonen av VLC?
Gjest StockDama Skrevet 9. februar 2009 #3 Skrevet 9. februar 2009 Bruker nyeste versjon av VLC og jeg har null problemer. Helt ny pc med vista.
Aftensol Skrevet 11. februar 2009 #4 Skrevet 11. februar 2009 Samme her.. Bruker vista og har brukt det siden det kom, brukte gamle VLC før, men har nå byttet til den nye versjonen... Har ikke hatt et eneste problem med noen av de.. Hva med å av installere og installere på nytt? Eventuelt så kan det jo kaaaaanskje hende at skjermkortet på den nye pcen din liker VLC.. Har ikke vært borti det før, men mye rart kan skje Du kan prøve å google litt på typen skjermkort det er i maskinen og VLC for å se om andre har hatt samme problem..
CocoPiaf Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Har ikke hatt noen problemer med VLC jeg heller :klø:
Kamikatze Skrevet 13. februar 2009 #6 Skrevet 13. februar 2009 Vista sleit med NVIDA-skjermdriveren i fullskjermmodus. Har forsåvidt ingenting med VLC å gjøre, skjedde like mye på nett-TV, og andre fullskjerms filmvisninger. Problemet forsvant med windows update, servicepack og alle fix. Så hvis du ikke har kjørt windows update, er kanskje tiden inne nå? Tar den det ikke automatisk, går du manuelt for å søke etter oppdateringer. Blir så forarget på microsofts overprisede betamøkk som lanseres som fiks ferdige programmer. Det samme skjedde jo med samtlige operativsystem de har dumpet ut på markedet. Blir du fortsatt ikke kvitt problemet ditt, kan du lage en Linux-partisjon på harddisken din, og kjøre derfra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå