Bridget Skrevet 1. juli 2003 #1 Skrevet 1. juli 2003 Har vært plaget av betennelser i huden. Var hos spesialist i går. Fikk følgende forskrifter: - skifte absolutt alle klær hver dag og vaske de på 60 grader - kun bruke vide klær - vaske håndklær på 60 grader hver gang de er brukt - vaske sengetøyet hver dag på 60 grader - vaske hele kroppen med grønnsåpe hvert dag - beskjed om å ikke barbere meg/fjerne hår noe sted *ANGST* :o - gå 14 dager på antibiotika dvs ingen alkohol Så her er det duket for en strålende sommer: Kledd som en gammel furunålsluktende tante i bomullstøy som tåler kokevask, hårete legger, klesvask til tørk over alt alltid, og jeg kan pokker ikke trøste meg med en flaske vin på terrassen en gang! :evil: Takk for oppmerksomheten. Det var sommerens raseriutbrudd. Nå må jeg gå og bruke ferie- og skattepengene mine på billige uformelige klær som tåler 60 grader, flere håndklær, grønnsåpe uten lukt og tror kanskje jeg godt kan ta med en pall med vaskemiddel først som sist. :-?
Tusenfryd Skrevet 1. juli 2003 #2 Skrevet 1. juli 2003 Linbukser er lekkert og skjuler hårete legger. Tunikaer i indisk bomull er luftige og ikke ettersittende og skjuler hårete armhuler. Sammen er det kanskje ikke så kult, men bomulls t-skjorter behøver ikke være usexy vet du. Grønnsåpe bringer frem sommerens barndomsminner på hytta... mmm... Men jeg skjønner dette er fryktelig ikke som du hadde tenkt - men god sommer likevel
Usikker Skrevet 1. juli 2003 #3 Skrevet 1. juli 2003 Men du kommer til å overleve vel :o Ja - sykdommen altså Slutt å klag - tenk på de som må leve slik hver dag p.g.a. allergier, eksemer, betennelser og det som verre er....... Det er ikke verdens undergang. :x Er det ikke snakk om 14 dager da? 14 dager i løpet av et helt liv? Det er ikke mye det vennen 8) Og ellers ønsker jeg deg en god sommer
Gjest Vega Skrevet 1. juli 2003 #4 Skrevet 1. juli 2003 Hvis dette blir langvarig - med klesvask osv. så kan du søke trygdekontoret om økonomisk støtte, husker ikke hva det kalles, - men er noe med forhøyet hjelpestønad el.lign. Håper du blir bra igjen ganske fort da. Det er det viktigste.
Gjest Vega Skrevet 1. juli 2003 #5 Skrevet 1. juli 2003 Og har du ferie nå - sørg for å få sykemelding, så får du utsatt ferien din...
Bridget Skrevet 1. juli 2003 Forfatter #6 Skrevet 1. juli 2003 Tror heldigvis ikke det er langvarig! Kommer an på prøvene hun tok, men det dreier seg vel om 14 dager eller no slikt. Fikk shoppa litt i dag (håndklær og billige bukser og T-skjorter) slik at jeg slipper å ødelegge det "or´ntlige" tøyet mitt med den vaskinga. Har det vel egentlig ikke så verst, blir bare så eitrende sinna iblant når ting går på tvers Nå skal jeg lage no god mat og ha TV-kveld og sent i kveld kommer kjæresten min på besøk :-)
Gjest Donna Skrevet 3. juli 2003 #7 Skrevet 3. juli 2003 Hehe vet hvordan du har det (ikke med utslettene da - men med å ikke kunne gå i det du vil - og særlig nå som det er sommer !!! Det er kjipt !). Jeg er "fanget" i sportsBHen jeg .....får ikke mye sol på meg i den gitt ... ....men hehe det er en overgang ....neste sommer .....DA ...... håper du blir frisk iallefall !! DET er det viktigste! Lykke til !!!! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå