neeta86 Skrevet 9. februar 2009 #1 Skrevet 9. februar 2009 Hva har dere gjor vis dere fant ut at samboeren deres hadde masse innkasso,uten å innrømme det,enda han/hun vet du har mistanke om det??
Gjest LanaLane Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 Dette skjedde med meg, jeg hadde inkasso, kjæresten min fant utav det etter 6 mnd, han ga meg litt kjeft og krevde at jeg betalte og hjalp meg med å sette av penger. Vi levde begge sparsomt en stund etter. Har jeg lært? Nei. Jeg er fremdeles shait med penger, og får en regle hver gang jeg får en purring, men jeg suger mht min egen økonomi. Han nekter å bruke sine penger på det, jeg må betale selv, og det er en selvfølge her i huset.
neeta86 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2009 Fo 3år ca,så sa jeg til samboer`n min at jeg hadde mistanke om at han hadde innkasso,men han nekta... Sa at hvis jeg fant det ut senere,så kom jeg til å flytte,men han nekta fortsatt... Nå har det gått så langt at jeg begynner å miste følelsene mine for han,pga han lyger... Han skal få en siste sjanse,han innrømmer at han har innkasso,vi skal sette oss ned å betale alt,å jeg vil ha full oversikt over det han får i posten... Å da skal jeg gjøre det jeg kan for at følelsene mine kommer på rett kjøl igjen,for det er han jeg vil være sammen med... Men,sier han at han ikke har innkasso,så har ikke jeg og han no framtid sammen... Å da hjelper det ikke om han kommer uka etter jeg har flytta ut,å si at han har innkasso,for dvs at han brukte ei uke på å finne ut om det er meg han vil være sammen med....
Gjest Gjest Skrevet 9. februar 2009 #4 Skrevet 9. februar 2009 Jeg fant ut at kjæresten min hadde masse inkassoer, konfronterte han med dette etterhvert og han bekreftet at det stemte. Min første reaksjon var at jeg ble veldig skuffet og sint, siden han ikke hadde fortalt meg noe, men jeg kan også skjønne han, vurderte faktisk å gjøre det slutt pga at dette vil ta tid oig fikse opp i osv. Men nå går ting kjempe bra, vi var hos en økonomisk rådgiver idag og jeg har hjulpet han til å ta tak i ting Håper bare vi får fikset opp i dette, og jeg skal være den som styrer økonomien heretter
neeta86 Skrevet 9. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2009 Jeg fant ut at kjæresten min hadde masse inkassoer, konfronterte han med dette etterhvert og han bekreftet at det stemte. Min første reaksjon var at jeg ble veldig skuffet og sint, siden han ikke hadde fortalt meg noe, men jeg kan også skjønne han, vurderte faktisk å gjøre det slutt pga at dette vil ta tid oig fikse opp i osv. Men nå går ting kjempe bra, vi var hos en økonomisk rådgiver idag og jeg har hjulpet han til å ta tak i ting Håper bare vi får fikset opp i dette, og jeg skal være den som styrer økonomien heretter Kommer jo til å stille "krav" om å få se alt som kommer i posten som er til han... Men siden han ikke har villet innrømt det tidligere,(tro meg,jeg har gjort alt for at han skal tenke at det er på tide å innrømme det)så tror jeg ikke han kommer til å si noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå