Gå til innhold

3 dager siden ikm og negative tester?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Anan_*
Skrevet

Noen som har opplevd det samme?

Har alltid hatt en veldig regelmessig syklus, og tror jeg aldri har vært 3 dager forsinket før. Men alle testene blir negative! Jeg har heller ingen spesielle symptomer på noen ting, hverken på at jeg er gravid eller at mensen er på vei. Hva skjer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen som har opplevd det samme?

Har alltid hatt en veldig regelmessig syklus, og tror jeg aldri har vært 3 dager forsinket før. Men alle testene blir negative! Jeg har heller ingen spesielle symptomer på noen ting, hverken på at jeg er gravid eller at mensen er på vei. Hva skjer?

Kan ta en stund før HCG nivået i kroppen stiger hvis du er gravid.. Og da vil de være negative(siden det er HCG det testes etter på en pinne).. Vent og se noen dager og skjer det ikke noe bør kanskje lege kontaktes? :)

Lykke te!

Skrevet

Noen ganger kan enkelte faktorer som stress, sykdom, vektendringer og slikt føre til at eggløsning og derfor også mensen blir forsinket.

Selv hadde jeg ganske regelmessige sykluser, så gikk jeg ned et par kilo i vekt og så var mensen borte en stund.

Vinter har også den effekten av at den kan forlenge sykluser. Ta test om en ukes tid om du er usikker.

Skrevet

Noen tester ikke positiv før det har gått en uke etter IKM. Hørt eksempler på 2 uker også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...