mia83 Skrevet 9. februar 2009 #1 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det noen som har sett Disney-filmen Bolt på kino? Tenkte å ta med meg sønnen min og se den, men vil høre om den er å anbefale først.. den har jo fått gode kritikker, men det er ikke alltid at det stemmer synes jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 9. februar 2009 #2 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg synes den ser søt ut, men hørte en elendig kritikk av den på NRK. Ble litt skeptisk, så det hadde vært fint å få høre fra noen som har sett den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fat Sally Lee Skrevet 9. februar 2009 #3 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har sett den! Synes den var kjempebra, i god Disney-Pixar stil. Liker du de andre animasjonsfilmene de har laget, liker du denne også. Spennende, morsom og med en svært rørende scene mot slutten. Hva den dårlige kritikken kan ha gått ut på fatter ikke jeg, for denne var høyst severdig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 9. februar 2009 #4 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg likte den kjempegodt, selv om den følger oppskriften til punkt og prikke, og ikke inneholder noen overraskelser akkurat. Hamsteren i ballen gjør hele filmen, den er bare hysterisk! "Ball...?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hollow Skrevet 9. februar 2009 #5 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Eg syns den var kjempedårleg. Forutsigbar og keisam. Sett det før. Nei, dette var lite kreativt. Men for eit barn er den vel morosam uansett =) Endret 9. februar 2009 av Hollow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 10. februar 2009 #6 Del Skrevet 10. februar 2009 Såg den i helga! Syntes den var særs bra! Anbefales! Satt og lo konstant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå