Gå til innhold

Band/trubadurer i Trondheim

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er tre venninner som skal feire 30 årsdagene våre i lag. Vi syns det hadde vært stas med levende musikk, men er redd det blir for dyrt... Noen som har forslag til bra (som i livat musikk) og billige band/trubadurer i Trondheims området? Setter stooooor pris på alle tips:-)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Kaspara_*
Skrevet

Takk for tips:-) Var inne på linken og så, men vi tenkte mer på noen som spiller cover-låter (ulike slagere av kjente artister). Dette bandet spiller sikkert egne låter tenker jeg.

Skrevet

Pub te pub band syns jeg er kjempebra. Har hørt de på div utesteder i Trheim:-) Men ser kanskje for meg at de er dyre... Vet du hva de tar for en kveld?

Tusen takk for forslag! Kjempesnilt:-)

Gjest MåneSkygge
Skrevet
Pub te pub band syns jeg er kjempebra. Har hørt de på div utesteder i Trheim:-) Men ser kanskje for meg at de er dyre... Vet du hva de tar for en kveld?

Tusen takk for forslag! Kjempesnilt:-)

Jeg aner ikke hva de koster. Kjenner han ene der så jeg kan jo sende en mld og spørre :)

Skrevet

Det hadde jo vært veldig snilt av deg i såfall:-)

Gjest MåneSkygge
Skrevet

Du hadde nok rett i at de var dyre. Nå vet ikke jeg hva sånt vanligvis koster med han sa min 8000 og det syntes jeg hørtes veldig mye ut.

Skrevet

Huff ja, det var nok i dyreste laget for oss ja.-( Så for oss sånn ca 5000 vi. ja ja, takk for hjelpa uansett:-) Leter videre jeg.

• 1 måned senere...
Gjest Light Yellow Trio
Skrevet
Huff ja, det var nok i dyreste laget for oss ja.-( Så for oss sånn ca 5000 vi. ja ja, takk for hjelpa uansett:-) Leter videre jeg.

Hei!

Sjekk ut www.light-yellow.tk

Vi spiller nesten allt!

Er ikke så dyre heller. Ligger på ca. 3000 per kveld!

Hvis du har hatt bursdagen allerede kan du jo sjekke hjemmesiden uansett!

Mvh. Light Yellow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...