Gå til innhold

Rimligste banken?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mariell_*
Skrevet

Jeg har lyst til å bytte bank.Er usikker på hvilken, men vil ha en som ikke tar seg grådig betalt for alt mulig. Har hørt at Skandiabanken skal være bra, stemmer det? Andre banker jeg bør tenke på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg så meg lei på "ville" gebyrer for den minste ting og byttet til Skandiabanken. Det er tre år siden. Jeg har ingen ting å utsette på de overhodet, men man må jo være komfortabel med nettbank da.

Veldig fornøyd jeg.

Gjest Gjest_Mariell_*
Skrevet
Jeg så meg lei på "ville" gebyrer for den minste ting og byttet til Skandiabanken. Det er tre år siden. Jeg har ingen ting å utsette på de overhodet, men man må jo være komfortabel med nettbank da.

Veldig fornøyd jeg.

Komfortabel med nettbank er jeg. Det er ingen problem :)

Skrevet

Da anbefales Skandiabanken på det varmeste.

Skrevet

Jeg har også skandiabanken. Kjempefornøyd!!!!!

Skrevet

Har også hørt mye bra om Skandiabanken, bare vært obs på at ikke like mye av innskuddet sikres av Bankenes Sikringsfond som med norske banker ved konkurs (tror grensa er 200 000 her),

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Har også hørt mye bra om Skandiabanken, bare vært obs på at ikke like mye av innskuddet sikres av Bankenes Sikringsfond som med norske banker ved konkurs (tror grensa er 200 000 her),

Joda, Skandiabanken er faktisk medlemmer fra og med idag. Hegnar.no

Jeg er også Skandiabanken kunde og til mitt bruk har det fungert glitrende de snart 9 årene jeg har vært kunde.

Jeg har imidlertid likevel beholdt en konto i en skrankebank (uten kort og andre betalingstjenester). En sjelden gang har jeg hatt behov for f.eks. en bankremisse, og det kan ikke Skandiabanken gi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...