Gå til innhold

jeg er så glad i dag

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

heisan

jeg er så glad i dag, så nå har jeg lyst å skrive noe ord her, for fire år siden traff jeg min kjære på nette, vi flytta ganske fort sammen, for vi bode vær sin side av landet å ble litt dyrt å reise å besøke verandre, var litt vanskelig i begynnelsen, vi kjente jo verandre ikke noe serlig, så måtte bli kjent menst vi bode sammen, da så jeg jo feil hos han å han på meg, er jo normalt det, alle har jo sine feil,men begynnte å se på alt det posetive med han, etter en stund så er ikke feila han sine ille, de kan jeg leve med,

nå etter fire år kan jeg ta handa på hjerte å si jeg elsker han, han er alt for meg, er så utrolig god følse, vi har det veldig godt sammen, å er temelig like i mye,

helgene er kjempe fine, da bare koser vi oss, når han er på jobb savner jeg han, tenk å savne han etter fire år når han bare er på jobb fra kl 7-15 hehe,

men sån er det, gleder meg altid til han kommer fra jobb, får ikke nok av han,

jeg har vært gift i 11 år før jeg traff han, men ikke følt det på denne måten,

så ønsker jeg dere alle der ute en fin dag, se det posetive i det meste, å være glad for det en har,

Videoannonse
Annonse
Gjest ,,gjest karin
Skrevet

:)

Så koselig at noe kan skrive om noe så posetivt også, jeg ble også kjempe glad av å lese dette innlege :) kansje vi andre også kan lære litt av dette, ikke bare skrive om det som plager oss, men om posetive ting goså som vi opplever med partren sin :danser:

Skrevet

Hadde jeg bare hatt en partner jeg også så skulle jeg vist dere hvordan man elsker et annet menneske da! feil ville jeg ikke engang ikke ha registrert...dere aner ikke hvor heldige dere er som har truffet mannen i deres liv! Kanskje jeg bør lete litt hardere, men så sier en at kjærligheten dukker opp når en minst venter det også da, er helt forvirra jeg...

Hilsen frustrert frøken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...